IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #66
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Lexusa-a e nai-bolniq 4owek na sweta-Avensisa bil po-skup ot Passat.Smqh v zalata.Pri ednakwi oborudwane i shodni motori Passat-a e sredno s 5000,6000 lv po-skup.FAKT.
  • #65
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Щели да го произвеждат от 2014.Оле ле,че то от сега е непоносимо-банално,Волга от всякъде.Една кола като те е яд да я видиш,за какво повече да я коментираме!
  • #64
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Сравнчвам Авенсис дизел 150 коня със Пасат дизел 170 коня в най-високо ниво на оборудване и Пасат е по-евтин с 6000 лв.
  • #63
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahahahahahaha,kato dawa6 Passat Highline kaji s koi motor be kaluf,a ne taka,ama i ti si 1 prosto par4e nqmam dumi.Passat 2,0tsi e po-ewtin ot bangiqta 1,8 li?
  • #62
    4 rate up comment 2 rate down comment
    92 ( преди 14 години )
    "Hahahahahaha,nov Avensis werno e po-skup ot 5,10 godi6en Passat, " АМА ТИ ВЕРНО ВЧЕРА СИ ПАДНАЛ ОТ КЛОНА.НЕ СИ ВИЖДАЛ КОЛА НА ЖИВО.НА БАС,ЧЕ СИ ОТ РОМСКИ ПРОИЗХОД,В НАЙ-МИЗЕРНАТА ЧАСТ НА БГ И НЯМАШ КНИЖКА!НЯМА СКРИВАНЕ,*** КОЛКОТО И ДА ГО ПАРФЮМИРАШ,ВСЕ ЩЕ СИ МИРИШЕ.
  • #61
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какво спорите кой е по-скъп!?Това няма значение за качествата на една кола.Всеизвестен факт е че повечето немски марки са надценени и цената в никакъв случай не отразява реалното качество.Марката Фолксваген означава народна кола. Е какво и е народното питам аз?Скъпа, бръснат те за всяка елементарна екстра,която от години при другите е стандарт,цакат те с гаранцията,която е по-малка от на другите,много скрити болести,проблеми и нерви.Единствената утеха са евтините части идващи от Турция.
  • #60
    6 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Смени ти дилъра.Авенсис е по-скъп. Авенсис Luxury 63 000лв. Пассат Highline спира на 57 000 лв. Това е всичко за лукса на Фолксваген и празните приказки.Ценовите листи ги има.Това са фактите.
  • #59
    4 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahahaha,nov Avensis werno e po-skup ot 5,10 godi6en Passat,ama ot nov Passat ti ne6to mai trqbwa da smeni6 dilura.
  • #58
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    LEXUS ей писна ми от теб. Както казах - авнсис е по-евтин от пасат. Щом ако имаш 35 000 лв. можеш да си вземеш авенсис, а пасат не можеш няма какво повече да говорим.А ти гледай ценови листи, екстри, оборудване и т.н.
  • #57
    3 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Пасата е доста по-долу като цена от Авенсиса.