IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #36
    6 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Олеле, мунио, ти ли говориш за старт-стоп-Тойота предлага хибриди, които имат не само старт-стоп, ами и много по-сложни технологии. Downsizing е любимо отново на германските фирми, които нямат технологии за да свалят разхода, освен стари и морално остарели методи,като намаляване на обема-Тойота има по-съвършени технологии- предлага хибриди- и Аурис хибрид със 140 коня и разход 4.100км.,за какво й е на Тойота тия старчески технологии като downsizing-те са за немските леваци,защото са елементарни
  • #35
    3 rate up comment 6 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Touareg har4i to4no 0,5 litra powe4e kato e s mnogo po-mo6ten motor i po-suwur6en hibrid ot na Lexus.A TEMATA E PASSAT,Q KAJI AVENSIS IMA LI START STOP-NQMA,IMA LI DOWNSIZING-NE NQMA,LED SWETLINI-NQMA,ADAPTIWNO OKA4WANE-NQMA,INTELIGENTEN TEMPOMAT-NQMA.E TOGAWA KWA TEHNOLOGIQ???????
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Все пак Авенсис не е Ауди А6 та да харчи 15/100 градско, Авенсис харчи 8.5/100 градско 150 коня моденре двигател без дросел, какъвто Фолксваген още не са чували горките . А защо немците 15 години след японците започнаха да се пробват да правят хибриди, като през това време Тойота продаде милиони , и днес Тойота и Лексус правят отново най-добрите и модерни хибриди, а германците само копират японците и догонват, но правят слаби хибриди -само парлама.
  • #33
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ПЪРВИ ПРИНЦИП НА VW GROUP: ПРЕЦАКАЙ ВЕРНИТЕ СИ КЛИЕНТИ С ГАРАНЦИЯТА, НАКАРАЙ ГИ ДА ПЛАЩАТ ЗА ВСЯКО БОЛТЧЕ И ВСЯКА ГАЙКА НЕ СЕ ПОДДАВАЙТЕ НА ВОПЛИТЕ ИМ ЧЕ КОЛАТА Е НОВА И ОЩЕ В ГАРАНЦИЯ. ВТОРИ ПРИНЦИП НА VW GROUP:ПРАВЕТЕ КОЛИТЕ ТАКА, ЧЕ НИТО ЕДНА ЧАСТ ДА НЕ ИЗДЪРЖА ПОВЕЧЕ ОТ ДВЕ ГОДИНИ, ТАКА ЗА ДЕСЕТ ГОДИНИ ВСЕКИ ВЕРЕН КЛИЕНТ ЩЕ НИ ИЗПЛАТИ ПО ОЩЕ ЕДНА КОЛА.ТРЕТИ ПРИНЦИП НА VW GROUP: НАТЪПЧЕТЕ КОЛИТЕ С ИЗОЛАЦИЯ, САМО ИЗОЛАЦИЯТА Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ, ВСИЧКО ДРУГО Е НА ВТОРИ ПЛАН, ТАКА ФЕНБОЙЧЕТАТА ЩЕ СЕ ХВАЛЯТ КОЛКО СА ТИХИ КОЛИТЕ ИМ, БЕЗ ДА ЗНАЯТ ЧЕ СА ПРЕЦАКАНИ С ВЪТРЕШНО ПРОСТРАНСТВО И БАГАЖНИК, А И НЯМА ДА ЧУВАТ ТРАКАНЕТО НА ОКАЧВАНЕТО И ДРУГИТЕ ЛОШО СГЛОБЕНИ ДЕТАЙЛИ.ЧЕТВЪРТИ ПРИНЦИП НА VW GROUP:КОЛАТА ТРЯБВА ДА Е СНОБСКА И ПРЕТЕНЦИОЗНА, КАТО НАШИТЕ КЛИЕНТИ, НАТЪПКАНА С ХРОМ И БЕЗМИСЛЕНИ ДИЗАЙНЕРСКИ ПРИУМИЦИ ОТВЪН ТРЯБВА ДА Е БЛЯСКАВА, ОТВЪТРЕ СКУЧНА, ТЪЙ КАТО НА НИКОГО НЕ МУ ПУКА ЗА ШОФЬОРА, ВАЖНОТО Е ДА ОСТАВИМ ДОБРО ВПЕЧАТЛЕНИЕ У ЗЯПАЧИТЕ ПОТЕНЦИАЛНИ БЪДЕЩИ ЖЕРТВИ НА НАШАТА ФИРМА.ПЕТИ ПРИНЦИП НА VW GROUP:КЛИЕНТЪТ НИКОГА НЕ Е ПРАВ, ФИРМАТА Е НА ПЪРВО МЯСТО ВСИЧКО ДРУГО Е НА ЗАДЕН ПЛАН.
  • #32
    6 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Хахаха, само яе Туарег Хибрид харчи с 3 литра повече от Лексуса. Лексус и Тойота са ненадминати като гладка работа на хибрида с липса на тласъци при превключване като при немските анти-хибриди. Продажбите също така явно говорят- Лексус и Тойота са монополисти . А LED светлини ги въведе Lexus LS 600 hL - я вземи попрочети малко, само с немски еднодневки да гледаш не става. Лексус въведе LED светлините за първи път в света! Ти за Лед ми говориш. Ами Приус има слънчеви батерии,Лексус има LED.
  • #31
    2 rate up comment 6 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Da,15 na sto gradsko qko ikonomi4en e toq Avensis.Abe mom4e q se osuznai malko be,Avensis LED svetlini nqma daje kato opciq,toi mi goworel kakwa wurhowa tehnologiq.Che to Touareg Hybrid e po-dobur ot Lexusa RX450h,a nemcite prawqt hibridi suwsem ot skoro,taka,4e otiwai tam da luska6 na plakata na groznata Toyota a ostawi tuka da si goworim za istinski koli!
  • #30
    6 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Ами Авенсис е с 1.8 със 150 коня атмосферен.Германците, горките, на Ауди А6 слагаха 1.8 ама с турбина за да докарат 150 коня. Германците и в момента нямат такъв модерен двигател без допълнителни турбини, както и баба знае. 1.8 Valvematic двигателя на Тойота е без дросел и управлява сместа с клапаните, като постига 150 к.с. атмосферен и чудесна икономичност.
  • #29
    3 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Da be,nadqwam se VW da ne stiga nikoga Prius.S tozi motor 1,8 99 konq naprawo umiram ot smqh.....
  • #28
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ИДВА ПИСОАР В8! АМАН ОТ *** ***! ТВА Е САМО ЗА СЕЛО - ГОЛЯМО И ГРОЗНО.
  • #27
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мъка,мъка!