IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ооо, агресивен е та нема накъде пасатко, вместо клаксон се включва глас с псувни на различни езици. Тези с максидот дисплей на таблото могат сами да си избират езика, а за другите с vagcom.
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А при някой скуката и безпаричието е пълно!
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.volkswagen.bg/modelle/passat_1/new_passat/cifri_fakti/technische_daten/?motor=561А това какво е??? И не е едно време, а сега!
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    produljavat s bezli4niq design...edinstveni vav vw me radvat noviq dvigatel 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm),passat cc i noviq touareg...ina4e ne bih se obezli4il da si dam kintite za vw...a EDNO VREME IMA6E PASSAT VR6...
  • #12
    6 rate up comment 5 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 14 години )
    ако мине Б4 по продажби и надежност.. :-)
  • #11
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тази платформа май е на новата на Рено.
  • #10
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Сравнител ( преди 14 години )
    При всички положения Авенсис и Акорд са по-здрави коли и имат по-високо оборудване.
  • #9
    29 rate up comment 7 rate down comment
    pathfinder ( преди 14 години )
    интересно е, че на снимките не изглежда зле, но на като го видиш на живо изглежда доста по недодялан от предното поколение, което аз лично бих предпочел заради дизайна. акорд, инсигния, мондео, 159, авенсис са доста по направени на външен вид. предполагам че са и по-евтини и не по-зле констуирани и направени.
  • #8
    28 rate up comment 10 rate down comment
    That's all folk ( преди 14 години )
    Скуката и безличието при Фолксваген е пълно.
  • #7
    25 rate up comment 8 rate down comment
    бб ( преди 14 години )
    Все по-грозни взеха да ги правят тези Пасати. Предните поколения повече ми харесваха. А на това ако му казват, че е по-агресивно ... не знам. Предния модел според мен е много по-агресивен. Вече гледат на диодни светлини да ги докарват. Ако мислят, че само с това стават по-хубави моделите им... Пък знам ли, може светодиодите да вдигат 30-40 коня, знам ли! Разочарован съм от Валтер де Силва. Много по-добри работи е правил. Сега като че ли се е изходил.