IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #34
    1 rate up comment 20 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Карал съм кола, която бе спряна от производство 10 години преди това и знам какво е. Това бе един ЗАЗ 968 М. Толкова трудно бе намирането на части, че предпочитах или сам да се справям с проблемите или изобщо да не ги отстранява. Например, никога не смених предните амортисьори, карбуратора,уредите и каквото се сетиш, защото просто нямаше части за тоя модел. Това, което успях да намеря бяха единични бройки от някоя маза на някой зазаджия. Тая кола така и я оставих на произвола на съдбата...
  • #33
    4 rate up comment 9 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    "На 200 000 км.японските коли тъкмо се разработват" ХАХАХАХАХА
  • #32
    3 rate up comment 23 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Lexus, бъди обективен. Аз през живота си съм виждал само една Тойота Старлет ако не греша. Ако ще и на първо място да е при 10-12 годишните автомобили, пак бих предпочел 10 Полота пред тая кошница, дето като се счупи, отива в моргата! Ето, сам го каза Поло е на 10-то място! Колко модела и модификации има по света? Аз ще ти кажа. Според АБ преди 15 години, в каталога им имаше около 1000 модификации. Лично съм ги броил, понеже ми бе интересно тогава. На кое място е Поло? На десетоооо. Колко марки автомобили носят логото Made in Japan? Сам си ги изчисли. И колко модификации произвежда всеки производител? Пак сам си ги изчисли. Мазда 2 е една от най-здравите коли и това е кола, произвеждана на платформата на Фиеста. Нещо да добавиш? Същото се отнася и за Мазда 3 и Мазда 5. Дори в момента продължава сътрудничеството между двете фирми. Ти какво би предпочел скъп за поддръжка японски 10 годишен дранголник или евтин за поддръжка германски 10 годишен дранголник? Само тия, дето карат колата си само в уикенда и то не всеки, притежават стари каруци от Япония. Те са сигурни, че колата им е здрава, защото са чували това. За тях смяна на амортисьори, поправка на ръждясал резеврвоар за гориво, раазни козметични дефекти като липса на мощност и тем подобни дребни нещица, са само козметични дефекти, понеже са не повече от 3-4 в годината. Ако обаче си направят сметка, че с тая кола и 5000 км не са минали през годината, ще се хванат за главата и веднага ще се откажат от нея. Ама как да разберат това, като са се нашили яко с японска бангия? Я си направи един анализ, какво класира TUV! Виж разликата в процентите между различните модели и не говори врели не кипели!
  • #31
    5 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    НЕпредубедените ГЕРМАНСКИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ е правилното.
  • #30
    5 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Фактите от предубедените ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ГЕРМАНСКИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ за колите в Германия показват категорично,че колкото са по-стари и по-карани колите най-здравите са японските!Пълно е с японски коли и при най-старите и карани коли.В дългосрочен план най-надеждните коли,на които може да се разчита са японските, а не немските. Видно е от техническите прегледи- там всичко е обективно,няма предубеждения,няма дизайн горзен ли бил, красив ли, има здравина или трошливост, проверено при хиляди коли.
  • #29
    6 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Не,аз не говоря глупости, японски автомобили като няма в България,не означава,че не са най-продаваните ватомобили в света,начело с най-развитата държава в света САЩ!На независим пазар като САЩ никой не предпочита Джета пред Корола!Иначе в Европа Фолксваген знае да продава-вкъщи.И тойота държи 60% от пазара в Япония. Много е важно-В Германия се продават много повече японски коли отколкото немски в Япония!Изводи?!На 200 000 км.японските коли тъкмо се разработват,докато немските висят по сервизите
  • #28
    5 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Тойота Старлет 3-ти, Тойота Рав 4 е 1-ви при старите коли именно, първата немска е Поло и е 10-ти.Тойота Ярис пък продължава да е еталон за грамотно сглобена и здрава кола в класа, както Старлет беше преди нея. Тойота Ярис 1-во и 2-ро поколение също така продължават да са малките автомобили с най-добре оползотворено пространство при компактни габарити и най-вариативен вътрешено интериор.Тойота Корола пък е еталон в компактния клас в световен мащаб. Тойота Ланд Крюзер е легенда СУВ, Селика и т.н.
  • #27
    4 rate up comment 20 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    LEXUS, ти говориш пълни глупости! Карай си кошницата на 200 000 и не искай парички от мама и тате за ремонти! Какво си ми захвалил тия дранголници, след като никой не иска да ги купува дори и в България? 200 000 км и автомобил! Да, но нека това е автомобил като Голф, с които са пълни моргите, а не един единствен екземпляр като Митсубиши Галант, месец 6 от 1995, за който и една част не можеш да намериш, дори и от вносителя! Това ли за теб е издръжливост - липсата на каквато и да е поддръжка?
  • #26
    2 rate up comment 5 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    тойота има 9 завода в Китай, от които излизат компоненти(части и аксесоари) за асемблиращите звена навсякаде по света. Точно това е воденичният камък или бетонните ботуши за тойота.
  • #25
    6 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Значи понеже японските коли са пълен провал след 5-тата година,затова са първи при 12 годишните коли!Тойота Старлет 3-ти, понеже не е здрав, а здравият Фолксваген Поло в дългосрочен план при над 10-12 годишните е 10-ти.Вземи си направи логическите изводи и спри да пълниш главите на хората с предубедености и стари митове за колите,които изобщо не са верни към днешна дата,та дори и преди 30 години не бяха верни твоите твърдения.