IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #24
    6 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS, като не си запознат ,поне не приказвай. Наистина ставаш досаден с предубедеността си, която е напук на всички обективни факти. Фолксваген бил здрав в дългосрочен план, а пък техническите прегледи в Германия доказват,че при най-старите и най-караните коли по първите места са само японски ,и то главно Тойоти, от 10 места първи,половината са Тойоти, другите Субари,МАзда. Най-предното класиране за уж здравите за теб Фолксваген е 10-то място за Поло при 10-12 годишните,а Тойота Старлет е 3-ти
  • #23
    7 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS, Ти говориш абсолютни глупости. Наистина не ти отива на годините да говориш като ученик. Повтарям ти милионен път.В КАТЕГОРИЯТА НА ТЮВ НАД 10-12 ГОДИШНИ КОЛИ първите места са окупирани от Тойота и други японски коли, от 10 коли в челната 10-ица, 7 коли са японски, като 4 са Тойота! Това са автомобили на над 200 000- 250 000км. Японските автомобили са най-здравите коли при дълъг пробег и дълга експлоатация. Категорично доказано от германците в техните безкомпромисни технически прегледи.
  • #22
    6 rate up comment 3 rate down comment
    CE_fan ( преди 15 години )
    Това е новина за VW.Защото и други марки имат двуцифрен ръст и то не само един месец,а целогодишно.Но за тях е нормално,те се развиват наистина.
  • #21
    6 rate up comment 17 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    SE__fan, за Нисан не съм съгласен. Това е една от най-проблемните японски марки заедно с Митсубиши и Сузуки. Тойота наистина държи качество, но май напоследък изостана след Мазда. Но това важи за нови автомобили. Старите са скръб. Скръб са за нашите условия. Това е истината.
  • #20
    5 rate up comment 19 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Моят автомобил е произведен в Кьолн и се гордея с това :) Близо 5 години си го карам безпроблемно и без да давам излишни пари за ремонти. Това, което съм дал са няколко лева за крушки, поради изгорели къси светлини. Една крушка струва 4.50 лева и се сменя за 20 минути. Това е немското качество за мен. карам с постоянно включени къси светлини и лятото, за да се отличавам от убийците и самоубийците, дето и през зимата не включват гарове!
  • #19
    4 rate up comment 6 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    Наистина Хонда, Мазда и Нисан не са ***, всъщност са наи-добри в сегментите си. Обаче оная марка с китайските спирачки.... ...
  • #18
    6 rate up comment 18 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Напротив. Един японски автомобил се прави да издържа 5 години или 100 000 км. След това е пълен провал. Това е нормално, защото в Япония никой не държи колата си повече от 2-3, максимум 5 години. Там и разстоянията не са големи. Японските разочарования са много. Това, че има няколко модела напред не означава, че са нещо особено като надеждност. Няма вечен автомобил. Има евтин за поддръжка.
  • #17
    8 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Хаха,сервизите са пълни с немски коли, не с японски. Имам и аз приятели с немски коли,и са постоянно в сервизите, тия с японските преди 250 000км. посещават сервиза само за смяна на масло.А фактите от проверени хиляди коли от всеки модел от германските техн.прегледи доказват моето наблюдение,а не твоето,т.е.че японските коли не са ***,а са здрави коли, дори немските инженери от техническите им прегледи го признават, Ауто-Билд също изнасят фактите.Немските коли са много зад японските.
  • #16
    4 rate up comment 16 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ама упорит си. :) Така да е. карай си японските ***. Гледам как познати карат такива и как ремонтират. Ремонтират, но на висока цена, ако изобщо се намерят части за модификациите им, защото в моргите няма. Недостатък на японците е, че не стандартизират почти нищо и за един модел, но различни модификации може да се окаже, че няма съвместими части. Няма какво повече да кажа.
  • #15
    6 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Всъщност броя на Ауто-Билд го имам.Вижда се препоръчаните коли.Те са сбор от марки,за да има за всеки вкус,А не защото другите са с по-добри резултати от моделите на Тойота.За твоя информация там е РАВ4,най-здравия сув в класа.Там е Субару Форестър, уникално надежден автомобил, там е мазда,хонда.БМВ1, Мерцедес S-клас ,Форд Ц-макс, които видно от резултатите на ТЮВ не са най-надеждни в класовете си.Показани са разнообразие.И все пак списанието е немско,но обективните факти са в полза на японците