IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #54
    4 rate up comment 4 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    е колко да са мерцедесите и бмв-та???
  • #53
    6 rate up comment 3 rate down comment
    do do LEXUS ( преди 15 години )
    Май ти си най-***, щом обявяваш с такъв патос,че Фолксваген ще изместят Тойота от 1-вото място и ще станат най-продаваните коли, тоест най-тъпите по твоята *** логика. От цялото ти изказване всъщност липсва логика, освен ако не обичаш да ти е тъпо,както става ясно от парадоксалните смислови връзки в изреченията ти. Та вие феновете на германски коли все говорите в бъдеще време ЩЕ, или АКО, но никога в сегшано време ,защото сте винаги втори и винаги зад японците.
  • #52
    2 rate up comment 2 rate down comment
    F1 ( преди 15 години )
    Койчо,нито си богат,нито караш нов форд.Ти си беден казанлъшки *** с акнета,както те видяхме на снимката от преди 2 години.И не караш нов форд,а 25 годишен клозет с надпис Форд Фиеста.Колко тъжно!
  • #51
    6 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    А колко БМВ-та и Мерцедеси за по 80 000 Евро бройката влезоха в сервизите за смяна на спирачката и кормилното управление?!http://***.manufacturingdigital.com/news/bmw-5/bmw-recall-be-resolved-quicklyhttp://***.manufacturingdigital.com/news/mercedes-benz/mercedes-benz-recall-100000-vehicles
  • #50
    5 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Значи ти разсъждаваш уникално изопачено. Не бил виждал много Старлети в България, а виждал много Поло, значи Старлет не е хубав? Ами в Бъклгария 45 години е имало комунизъм,значи ли,че трябва да смятаме,че комунизмът е прекрасен строй? Тоест скъсеният ти до полуда мироглед ме изкарва извън нерви. Света не го интересува българския манталитет,още повече,че България не е голям пазар,и най-важното,че светът е отвъд Кулата, до която ти си правиш анализа.По света Старлет е продаван автомобил..
  • #49
    5 rate up comment 5 rate down comment
    do LEXUS ( преди 15 години )
    Аре млъкни вече стига си им правил реклана на японските коли, всички знаем че най-яките коли са немските и американските... Яд те е че фолксваген ще изместят скоро тойота от 1вото място по продажби, но тва няма никакво значение, все тая е кой продава най-много, най-продаваните коли са най-***...
  • #48
    5 rate up comment 3 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    колко тойоти влезнаха в сервизите по света за смяна на спирачката????
  • #47
    5 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    МАзда, а не Форд се класира 5 години на 1-во място в класацията на Ауто-Билд за здравина и надеждноср.Другите 5 години 1-ва е Тойота.Отново не Форд, не и Фолксаген. Тези коли само в твоето изкривено от предубеждение съзнание са здрави, никъде в обективните тестове те не са надеждни коли! Нито при техническите прегледи за техническото съсътояние на автомобила, нито при допитването до потребителите! Все японските коли са напред. А ти може да твърдиш всичко.Но фактите са различни.
  • #46
    6 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    За частите- Много рядко се поправя нещо по японска кола,но ако се наложи с части е ПЪЛНО както казах по-долу,ако искаш и в официалния сервизще отидеш и ще купиш оригинална част. Изобщо какви са тия митове за частите. Колко струват частите за един Мерцедес,БМВ??А? А Мерцедес и БМВ доказано се чупят повече от Тойота!Ауди колко му струват частите и на Фолксваген? Като са едни трошки,а ако е за Шкода са по-евтини, а пък са същите части.Това е измамата на немците! ВАГ продава едни части на разл. цени
  • #45
    6 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Старлет ако се счупи, което става много рчдко, части има НАВСЯКЪДЕ. Отиваш на Ботев,Симеон и т.н. и целите улици са само части за японски коли, при това евтини! И една японска кола й сменяш един път част, на немската за същото време няколко пъти. Сметни си сервизните разходи за всяка смяна, загубата на време, което също е пари,а ако те остави и напътя немската каска,ще си плащаш и за репатрак. При немските коли имаш високи сервизни разходи, защото влизаш в сервиза често.