IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #64
    5 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    А, това че ти не знаеш, не е загуба за японците. Има интернет, информирай се, не съм ти секретарка.
  • #63
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    сигурно си забравил коя е най-продаваната американска кола
  • #62
    3 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Аз не ги сравнявам, аз ти показвам,че всяка фирма изтегля коли.Ти започна да говориш за бройки, не аз!
  • #61
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    подсети ме ако обичаш за нещо японско и луксозно, знам че няма луксозни японски автомобили, питам принципно изобщо за нещо луксозно и японско
  • #60
    7 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Бедни са европейците, защото най-продаваната кола в Европа е Голф,Фиеста и Клио, Поло, докато в САЩ Камри, Ф150 и други големи и удобни автомобили с много повече техника и екстри, комфорт от продаваните в европа бюджетни Голфчета и Фиестички.
  • #59
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    точно ти сравняваш мерц и бмв с малолитражките тойотка
  • #58
    7 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    НА база техника, която при всички случаи е по-иновативна при японците и пои -изостанала при немците. И не е нужно да сравняваш масова японска продукция с луксозни немски, може да сравниш луксозна японска с луксозна немска и отново японската е по-качествена. Отделно американците са с много по-висок стандарт и по-големи финансови възможности от един германец да речем. Не се изплювай там,където не разбираш. Най-богатият и голям пазар е САЩ,а не Европа.
  • #57
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    А на каква база се сравняват немските луксозни автомобили със масовата продукция на японците за бедните американци
  • #56
    6 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Е толкова са- малко продават, малко изтеглят. Логика на живота и тъга за немската търговската марка.
  • #55
    3 rate up comment 6 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    сигурно взети заедно са 5% от сервиза на тойота