IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #284
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BBB ( преди 15 години )
    За качеството на пластмасите няма да говоря изобщо,а компютри на непалещи тойоти, а смяна на течащи и стащящи се фарове, а тракащи кормилни колони ,а спирачни дискове(по 2 чифта на месец),да изброявам ли още.И това на чистак нови коли-здрави, ама друг път.И хич не се напъвай да ми отговаряш, няма смисъл, това което съм видял за 2 години ме отказа завинаги от Тойота.Айде спорна на всички.
  • #283
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BBB ( преди 15 години )
    LEXYS,от многото ти писане до сега,не разбрах как така мнениетона журналистите е субективно, а твоето обективно.Как изгради своето обективно мнение, кара и двата автомобила, или си го сънувал,честно не разбрах.И като човек, който е работил в сервиз на Toyota мога да ти кажа само едно, здрави са само в мокрите ти сънища.Старите може и да са били надеждни, но новите...ами съжалявам за теб ако го мислиш.Поразпитай само, и ще разбереш как на се сменят масово сегменти на 10 000 километра.
  • #282
    6 rate up comment 5 rate down comment
    gogo ( преди 15 години )
    BRAVO NA VW... gledam blizo 300 komentara.... ei da si na varha ne e lesno....!VW, i predi i sega, pak na varha....
  • #281
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Стига,бе хора!На кой ги бръсне VW!
  • #280
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    с какъв луксозен модел ще отговори японската високотехнологична авто-индустрия на удвоените продажби на ролс-ройс
  • #279
    5 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Аз съм хлапе на 17 години и съм фен на LEXUS до гроб, защото като бях в Япония, страната на изгряващото слънце, реших да разгледам едни джип LEXUS по-отблизо. Оказа се вътре живеят 17 японци, и като ме видяха ме вкараха насила в джипа и ме изнасилиха и от тогава съм фен на японците и малките им тверди чушки...
  • #278
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Точно така - Тойота Сенчъри не е автомобил за комплексари с необходимост да демонстрират свръх богатство. Но това че в цената му не е включен данък "първенющина" не го прави по-малко луксозен автомобил.
  • #277
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    наличието на оризова хартия, вълнена дамаска и гранитни плочки буквално изхвърля тойотката от луксозния клас
  • #276
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    "ЗА РАЗЛИКА ОТ ДРУГИТЕ ЛУКСОЗНИ АВТОМОБИЛИ КАТО РОЛС-РОЙС И МАЙБАХ, СЕНЧЪРИ НЕ Е ПОЗИЦИОНИРАН И ПРЕДСТАВЯН КАТО ЗНАК ЗА СВРЪХБОГАТСТВО' - поздрави от императора
  • #275
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Не знам какво си искал да кажеш с тези цитати от уикипедия, но изводът е че за японския император Тойота Сенчъри и Нисан Принс Роял са достойни заместници на Ролс Ройс Силвър Гоуст, МБ 770 и Кадилак 75. Така че ето ти отговора на въпроса кои японски модели са от ранга на Майбах, Бентли и т.н. лично според японския император. Ако според теб и той не е достатъчно висока инстанция, то не знам кой би бил.