IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #274
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    Къде избягахте, малки отворковци???
  • #273
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    The limousine stretches around 20 feet in length and 6.5 feet across,[2] and is the same length as a Maybach 62 and both longer and heavier than a 2003 Rolls Royce Phantom. The emperor was previously driven in a Nissan Prince Royal(19672008), Cadillac Series 75(19511970), Mercedes-Benz 770 W07 Series(19321968), Rolls-Royce Silver Ghost(19211936), Daimler(19131927)
  • #272
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    Although the Century is not exported outside Japan in large numbers, it is used frequently by officials stationed in overseas Japanese offices.In contrast to other luxurious cars (such as the Maybach or Rolls-Royce), the Century has not been positioned and marketed as a sign of wealth or excess.
  • #271
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    mafia, ами дай да видим по какво точно майбах, ролс и бентли я превъзхождат. Бенц не е за тук, защото просто не е в тоя клас на изцяло ръчна изработка.
  • #270
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    гледайте картинките на тойотките и сънувайте мокри сънища
  • #269
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Не цената е определяща за качествата на един автомобил, но ако държиш да е тя:http://tsikot.yehey.com/forums/showthread.php?t=48856
  • #268
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Morizo, тези ,които писаха отдолу досега си мислеха,че Мерцедес е аналог на Ролс-Ройс. Все пак е хубаво,че им даде почва,върху която да поникне знанието. Аз исках по друг път да подходя, но все пак важен е резултатът,а не начина на постигането му. Всичко хубаво и лека вечер! И поздрави от мен.
  • #267
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    тойотката century за 100к USD тръгнали да я сравняват с ролс-ройс, бентли, мерц и майбах
  • #266
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    А иначе хибридните технологии са гениално творение на Тойота/Лексус и всеки който си направи труда да почете малко по въпроса би се съгласил. По-нисък разход на гориво от дизелите, много по-ниски емисии, по-тихи, с по-бърз отклик на подаане на газ, по-добро разпределение на тежестта - двигател отпред/батерия отзад. Освен това нуждата от съединител, скоростна кутия, алтернатор, стартер и въобще ремъци по двигателя отпада.
  • #265
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Хибридът на Lexus LS не е от най-успешните. Излизането му беше малко прибързано и затова резултатите не са толкова убедителни. Въпреки това не бих го определил като по-слаб от S400. С доста различни мощности са за да им се ставняват разходите директно, и въпреки това в градски цикъл са почти еднакви - 11.2/100 за ЛС срещу 11.0/100 за С400. Истински добрите хибриди на лескус (от 3-то поколение) обаче са RX450h и предстоящият да излезе CT200h. Скоро и други модели ще последват.