IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS,ти упорито си повтаряш свободните си съчинениея, тотално опровергани от обективните факти.Първо Фолксваген пък ТОЧНО не е от най-здравите коли в дългосрочен план, а това е Тойота,на която всички модели са най-здрави в класовете си в дългосрочен план! Справка-ТЮВ!После- Тойота какви позиции е загубила?Беше 1-ва в света,сега пак е 1-ва.Беше първа по здравина по класациите,сега пак е първа и с най-много модели сред най-здравите!За какъв мит за японско качество- главно японски коли са 1 в ТЮВ!
  • #13
    7 rate up comment 18 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Всъщност, мъдрят се два мерцедеса и едно БМВ вместо Порше, но все тая. Митът за японското качество отдавна е развенчан. Имаха някакъв пик през деветдесетте, когато германците се провалиха с икономиите при Мерцедес, Фолксваген, Опел и сие, но това беше. Сега има други играчи, включително корейците!
  • #12
    8 rate up comment 18 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    И още нещо LEXUS. Уважавам Тойота, както и всички останали марки, но си купи следващият брой на Ауто Билд BG. Там ще има информация за десетте модела, които си заслужават покупката на старо. Ще видиш, че там се мъдрят едно Порше, Един Голф+ и един C-MAX. Стига с глупавите изказвания за това, коя кола била надеждна и коя не! Точно пък Фолксваген са достатъчно добри в дълъг период от време!
  • #11
    10 rate up comment 15 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    LEXUS, фактът си е факт. Тойота загубиха позиции след акциите за ремонт. Дори спряха продажбите за определено време. Това ако не е падане, здраве му кажи. Тоя, дето твърди, че няма кой да мине VW близките 50 години е незапознат с реалната ситуация. 50 години са много, ама много голям период от време. На мен ми остават още 12 години до тогава и 15-16 , ако смятам от момента на първите ми спомени от тоя живот. Незнам за теб и другите, но да се изказват, че 50 години никой нямало да мине VW е пълно безхаберие. Дори социализмът трая 45 години при нас, а преди това държавата ни имаше независимост още по-малко! Сега сме в демокрация 20 години и никой не може да кажа, как ще бъдем след още 20, камо ли след 50! Ако не си запознат, японците стъпиха в Германия едва преди 43 години. 50 години са толкова дълъг и същевременно кратък период от време. Тинейджърите, дето я имат, я нямат 10 години стаж в живота, да не се обаждат!
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Anonimen, а Тойота къде падна от високо- пак на високо . :) А акции за ремонт провеждат всички марки, но те нито продават толкова коли, нито изтеглят толкова-няма я сензацията. Иначе отвори NHTSA сайта им да видиш колко изтегляния имат Мерцедес,БМВ и всички останали. Скоро и Фолксваген изтегли много Голове от бразилския пазар, заради дефектни и блокиращи лагери на задните колела!! Въпросът е да си запознат, когато коментираш нещо,а ти не си. За това не се прави на остроумен.
  • #9
    7 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Vanio:""ne sam bogat karam VW polo 2000 godina...no i bogat da stana pak VW 6te izbera...KACHESTVO . . . . . . . . . . . . . . ZA TOVA SA NAI DOBRITE PO PRODAJBI... "" Ванио, какво качество при Фолксваген, като са на дъното на всички класации за здравина, начело с немските технически прегледи ТЮВ и 100 000 км. тестове на Ауто-Билд. Фолксваген са сериозни трошки. И къде са най-добри по продажби? На някоя друга планета освен... Тук на нашата планета номер 1 по продажби и здравина е Тойота.
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Anonimen,Кой трябва да ги достига, като Тойота отдавна продава повече ,а е с 4 марки. И как може да се каже,че Фолксваген продавал добре в САЩ с едва 300 000 масови коли. Разбирам да са луксозни, но те са масовки.Това не е търсена кола за мащабите на САЩ.Иначе Фолксваген групата разчита на продажби на комунистическия напълно незапознат с колите пазар- Китай.Иначе и на домашния си пазар се купуват,но така не се става номер 1. в Русия също са им слаби продажбите.Продават в Бразилия разни Голове..
  • #7
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До първия анонимен. Не се изказвай така уверено за следващите 50 години. Тойота доказа, как се пада от високо за кратък период от време, след многобройните акции за ремонт и замесването и в съдебни спорове. Закупуването на много фирми в един момент може да се окаже и голяма пречка.
  • #6
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Vanio ( преди 15 години )
    ne sam bogat karam VW polo 2000 godina...no i bogat da stana pak VW 6te izbera...KACHESTVO . . . . . . . . . . . . . . ZA TOVA SA NAI DOBRITE PO PRODAJBI...
  • #5
    12 rate up comment 11 rate down comment
    до fdf ( преди 15 години )
    "Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия" Ти или нямаш връзка с мозъка или не можеш да четеш.Къде прочете че ръста е само в източна европа,китай и индия?