IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

VW Passat B7
Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. 



От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. 



Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. 



Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. 



Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. 



След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. 



Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. 



При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. 



Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    stariq model mi haresva6e pove4e toq mi prili4a na polo i golf staria passat 6 ima6e mnogo agresivna prednica s tazi re6etka a sega sa q mahnali.Sega mi prili4a na VEKTRA otzad i ne me kefi dano sedana da e po dobar za6toto toi pove4e i bez tova se haresva
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ми те и досега като бяха помпа- дюза моторите 2.0tdi пак имаха минимални разлики. Има ги както sohc, така и dohc и различни инжектори, но на практика мотора е един и си е един и сега дори с една помпа за високо налягане. Кажи ти какви са им конструктивните разлики
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    AUDI A4 ( преди 15 години )
    TE PI4 V VW SA NAI GOLEMITE NEKADARNICI V VSI4KI GOLEMI VERIGI RABOTQT MLADI I NEOPITNI KADRI BEZ OPIT ZNAQT DA PRAVQT EDNO NE6TO PO CQL DEN KATO ROBOTI.NALI BRA4ET MI RABOTI V BALKAN STAR MOJE DA SMENQ MASLO FILTRI ELEMENTARNI NE6TA NQMA SI PONQTIE OT KOLI ZA VSI4KO ME PITA TAKA 4E INFOEMACIQTA NE E OT IZVORA MOJE DA TI SE ISKA NI NE E PI4 NE MOGA DA SE SAGLASQ S TEB
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Това, че има автомобили с добре работещи системи помпа-дюза е чудесно. Има различни модификации на този двигател. Най-проблемната е BKP. Версията BKD е по-добра и стабилна. При помпа-дюза не били редки случаите на спукани цилиндрови глави и гърмящи елементи преди 100 000км.
  • #20
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    справка в момента от мобилебг. най- евтината обява за фокус дизел е 2001г-3800лева, гледам тогава голф дизел-2001г и най евтината обява е 6100. Е vw има с 60% по- висока цена.Поздрави!
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    И преди съм казвал, че братовчед ми работи във Фолксваген. Черпя инфо от извора;) А колкто до еднаквостта на двата двигателя, комън-рейл и помпа-дюза, тя е в изписването на задният капак - 2.0TDI и това, че работят с нафта, с което се приключва с приликите.Освен разликите във впръсквателните горивни системи, двата двигателя имат и конструктивни разлики.
  • #18
    4 rate up comment 13 rate down comment
    C7 ( преди 15 години )
    най-лошия ваген е по-добър и от най-добрия форд!
  • #17
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Za tapanara po dolo ( преди 15 години )
    toq *** deto plue pompa duza sigurnio i kola nqma na6te koli slujebni sa samo passat 2.0 140 kon4eta i trq da vi kaja 4e kolite sa super nqma kola pod sto hilqdi km.ve4e i motora na ravno si darji 240 bez problemi tova mu e maksimalnata skorost no da ne zabravqme 4e e dizel.Bih kazal motora e strahoten i vi prepora4vam ako imate pari da si zemete passat 6 li4nio za men tova mi e me4ta no nqmam tolkova pari o6te
  • #16
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Айде полека само, че всички знаеме колко струва един форд 2-3-5 употреба, кажи речи- НИЩО! а сигурно има причина да е така.
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Това е сайт за автомобили и коментари спрямо публикуваните модели, а не виртулен вариант на "talk show" за личностни нападки.ДА - аз харесвам автомобили с консервативно излъчване. А този е такъв. Изглежда това, че не харесвам "модерни" коли, с "крещящ" дизаин и причудливи форми, изглежда е някакво... мм... "престъпление", според твоите критерии...Коментирай автомобилите, а не личните предпочитания на хората - за това е този сайт.