IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

VW Passat B7
Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. 



От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. 



Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. 



Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. 



Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. 



След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. 



Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. 



При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. 



Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
0 от 500
  • #34
    7 rate up comment 3 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Много хубаво, че ти работи колата отлично и че си доволен. Аз се водя от информацията на мой роднина, който е съвсем вътре в нещата и знае какви коли влизат най-често, какви са им характерните проблеми и т.н. Казва, че откакто са спрели помпа-дюзата при пасата преди две и малко години, проблемите едва ли не се ограничили само до колите с 2.0TDI PD.Aз не съм технически експерт, но се водя по човек, който е видял и знае за какво иде реч.
  • #33
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Ford Mondeo ( преди 15 години )
    tova sa nemski spekolacii za golf pravqt mu reklama da se kopuva vw pla6ta za reklama ina4e sa palni bokluci i sa mnogo grozni aide da sravnim fokus ili golf fokusa kolko e krasiv egati motorite imat a golf 19 Tdi hahaha nemski ko6nici nali znaete kakvo e vw narodna kola eftina tova e vw sega se ma4at da napravqt ne6to no imeto gi darpa na zad a ford sa nomer edno pogledni mustang cql svqt go priznava kade e golfa hahaha samo v evropa e mai i v meksiko toi i tam si se pravi v meksiko i kitai hah
  • #32
    5 rate up comment 8 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Аз съм с PD 2.0 TDI и освен, че е малко нервен и шумничък с което се свиква нямам никакви оплаквания. Това, че някога някъде май имало спукана глава е несериозно да се изтъква като аргумент.
  • #31
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Mondeo ( преди 15 години )
    begai 6te vika6 na maikati momio prosta selska golf 2 hahahaha
  • #30
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И има защо да е така .... Почти всяко поколение на Голф печели "Кола на годината" във СВОЯ КЛАС ! Форд къде са ? Защо Голф бие по пътно поведение , ускорение и разбира се подддръжка Мазда 3 която м/у другото ако не се лъжа е от "Форд Груп" ...Маздата се чупи рядко ама частите и са на цени като на Мерцедес ... а за VW цените са достъпни ... така че не се чуди защо VW е винаги по-дкъп... А и има една приказка : "Най-добрият форд е подареният Форд" .....
  • #29
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Q BEGAI S TOQ FORD OT TUK BE *** !!!!!!!!!!
  • #28
    7 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Доколкото знам или по-скоро доколкото съм запомнил от брачед ми, той ми каза, че имало разлики в главата, имало валове, които били с "изместена позиция" (каквото и да означава това), така двигателят бил с по-компактна конструкция и се монтирал малко по-ниско, което премествало и центъра на тежеста по-ниско. Разстоянието между новият ДВГ и капака било малко по-голямо, което пък се вписвало като положителен показател за нормите за защита на пешеходците.Ами, това е, което си спомням от разговора.
  • #27
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Той ( преди 15 години )
    Аааууууу.......кой "дибиланко" ми е седнал върху Туарегчето ? Искам си несплескания Туарегчо. Шегичка (за неразбралите заядливковци).
  • #26
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Ford Mondeo ( преди 15 години )
    haha verno prili4a na vektra da vi go slojim v ustata deto pluete ford ama ford e nomer 1 vidqhte li novoto mondeo slaga passata si v malkia jib passat edin golqm golf hahahahahaha
  • #25
    9 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    аз вътре разлка със стария модел не намирам