IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

VW Passat B7
Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. 



От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. 



Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. 



Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. 



Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. 



След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. 



Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. 



При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. 



Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
0 от 500
  • #84
    2 rate up comment 2 rate down comment
    брад ти мангу ( преди 14 години )
    гурдеа съ з теби
  • #83
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Прилича на Skoda Superb
  • #82
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    и на тези които ходят пеша пак честито
  • #81
    5 rate up comment 4 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 14 години )
    Странно ,но ми харесва. Въпреки че отпред прилича на гоуф , вътре интериора е изчистен и ми допада. Това обаче ще е докато не видя цената, типичния проблем на VW мн. пари за нищо особенно, иначе е симпатичен.
  • #80
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чичо ти ( преди 14 години )
    Надявам се, че си втори клас и в този случай ще те подкрепя. С годините може и да стане нещо. Давай, давай, давай!
  • #79
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Този, дето сравнява Мондео и Пасат. Като пишеш, че Мондеото било по-тежко, трябва да имаш предвид, че Мондеото е по-голямо във всички посоки, а разстоянието между осите му е по-голямо с 15 сантиметра от това на Пасат!!! Такива разлики има само в автомобили от различни класове. Ако Пасата го направят с размерите на Мондеото, то той ще стане безобразно тежък.
  • #78
    0 rate up comment 4 rate down comment
    WJQ ( преди 14 години )
    Не знам,от тези снимки не мога да си правя изводи.Стария Пасат беше много хубав,строг и класически!Вдъхваше респект и спокойствие!Ще го обсъждам този на по фокусирани снимки.Едното е нарисувана скица,другото е неясно.Аз си го представям така заместника:http://pics.data.bg/categories/1/общи/54c33458c7e872141711e1a2180433f8/copy_of_preview_2015_volkswawИ един Пасат-кабриолет за Америка:http://pics.data.bg/categories/1/общи/7abac12bce750afebc1b8bb55a025144/preview_2015_volkswaw
  • #77
    7 rate up comment 2 rate down comment
    ravn ( преди 14 години )
    Сега относно ПД на вагините, освен, че се представиха катастрофално в тестовете на *** Bild, забележете, че от писмата на читателите имаше много недоволни и много разочаровани! Даже имаше сменен автомобил. Ся ако си спомняте в същото списание имаше статия на 2 страници озаглавена нещо от сорта "Има ли дизелов проблем при VW"! За разбирачите да прочетат малко и после пак да го хвалят този чурясал двигател :D
  • #76
    10 rate up comment 1 rate down comment
    ravn ( преди 14 години )
    Кога го уголемили това Поло бре :D Интериора си е абсолютно същия като стария Пасат :D Поредния фейслифт на Пасат, който представят като нов модел. За набуталите се - ЧЕСТИТО!!! :D :D :D
  • #75
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ето чети :"VW Поло" - световен автомобил на годинатаМиналата година (2009) отличието бе присъдено на "Голф", сега по-малкият му брат дублира европейския си приз Успехът на "Фолксваген" стана традиция зад океана - новото " Поло" спечели отличието "Световен автомобил на 2010 г." (WCOTY.com). То му бе присъдено по време на международното изложение в Ню Йорк. Миналата година приза получи шестата генерация на "Голф" !Ето линк : http://***.vesti.bg/?tid=40&oid=2882511Какво ми говорши за Форд