IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

VW Passat B7
Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. 



От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. 



Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. 



Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. 



Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. 



След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. 



Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. 



При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. 



Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
0 от 500
  • #54
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сам трябва да решиш това противоречие - всички го плюят, а той се бил доказал. А старите дизели на Мерцедес могат да изкарат и 1 млн. километра без ремонт, но никой вече не произвежда такива дизели, защото характеристиките им не позволяват нито добра динамика, нито икономичност и комфорт. И Мерцедес бяха от първите, които въведоха комън рейл, докато ФВ - от последните.
  • #53
    13 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Когато аз отправя обиди към теб, тогава ще имаш правото на такова отношение! Аз умея да водя разговор, а ти?!2.0 помпа-дюза се монтира/ше и в СЕАТ, и в Шкода, и в Мицубиши, и в Додж...И 2.0TDI PD e с няколко модификации. Най-стабилната била BKD (каквото и да означава тази индикация).
  • #52
    19 rate up comment 4 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    :)))Типично в стила на Ваген...фейслифт да се представя за нов модел...всякаш хората пасът трева...много ми е страно един техен клиент закупил Пасат6 как би се почувствал като реши да го смени с "новия моде" който би трябвало да е по съваршен технически по комфортен и по модерен...и се окаже че получава абсолиютно същата кола като предната че дори и по-грозна.:)))) Лично за мен това е *** с клиентите:)
  • #51
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Abe tapako 2.0 go montirat na golf na passat na sirocco na audi a4 audi a5 na ausi a3
  • #50
    6 rate up comment 8 rate down comment
    pathfinder ( преди 15 години )
    не мога да разбера защо всички го плюят тоя дизел на фв. те отдавна са се доказали като корави машини още с първия пасат (ако някой е виждал такъв).това че някой си е имал проблем с пасатор на 400 000 км е нормално коя кола няма.
  • #49
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ПД може да работи с развален елемент, докато на комон рейл ако помпата за високо налягане умре двигателя спира
  • #48
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Za tapaci kato teb o6te ne e vlqzlo i tova ne znae6 jalko. Sega 4uh nai golemie 6eiorar v jivota si 6tom ne pokrivalo eko normite nqmalo kak da e ikonomi4no ama ti si redko tapo *** ti ponqtie nqma6 ot koli.Pmpa duzata i koman reila sa s ednakav razhot razlikata e 4e komanreila e po tih i e s DPf filtar kakvo e tova ne go znae6 pak ne mi kaza kakva e razlikata mejdu dvata dvigatelq za6toto ne znae6 pi4 a ima i pompa duza s dpf filtar i tova ne znae6 mnogo si lev v ne6tata karai si jigoleto
  • #47
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Най-общо предимството на common-rail пред помпа-дюза идва от възможността да се впръсква горивото при постоянно налягане, като за един работен цикъл се осъществяват 7 впръсквания. Това означава по- малко шум и вибрации, защото все пак при пд имаме 4 помпи примерно.При cr имаме 1 помпа за вис. налягане и горивопроводи към цилиндрите.
  • #46
    7 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Ставаше въпрос за 2.0 помпа-дюза при Пасат 6.;)
  • #45
    7 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    "...do sega pak ne mi kaza kakva e razlikata mejdu dvata dvigatela..."Я пак прочети по-долу.И НЕ съм казал НИЩО за друг двигател, освен САМО и ЕДИНСТВЕНО за 2.0TDI PD при Пасат 6.;)