IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

VW Passat B7
Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. 



От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. 



Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. 



Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. 



Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. 



След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. 



Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. 



При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. 



Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
0 от 500
  • #44
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Toni ( преди 15 години )
    neznam ako sa tolkova lo6i za6to prez godinite pompa duza vzeha polovinata nagradi za ka4estvo i zdravina 4e ne sa ekologi4ni da no ka4estvoto e jestoko az imam 4etvorka golf 130 k. strahoten avtomobil karam go sas vsqkakva nafta ot tirove sipvam ako e bila lo6a da e zaminal dvigatelq do sega na godina mu pravq po 40 hih karam go s evtino maslo motul 10 40 4100 i nqmam qdove
  • #43
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Евро 6 още не е навлязло, умнико. Дори сега започва разработката на двигатели, които ще покриват Евро 6. Освен това сам трябва да се сетиш, че щом не покрива еко нормите, няма как да е икономичен!
  • #42
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Този Пасат да вземат да го пуснат за конкурент на Фокус, че гледам, че базата му е с 15 сантиметра по-къса от базата на Мондео!
  • #41
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ti pak misli6 s rakata ne s glavata pi4 mnogo si pros qvno.Zarezaha pompa duza za6toto ne e ekologi4na i ne moje da pokriq evro 6 4eti i se u4i ne govori na izus pompa duzata se proizvejda ot 98 do lqtoto na 2008 godina ni eu im zabrani da proizvejdat pove4e tozi vid dvigateli i preminaha na koman reil 10 godini pi4 ako sa lo6i da bqha gramnali vsi4kite 4etvorki petici 6estici do sega pak ne mi kaza kakva e razlikata mejdu dvata dvigatela ?Neznam za6to spora s teb ti sigurno i kola nqma6
  • #40
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Ford Mondeo ( преди 15 години )
    Ford sa bili vinagi nad vw vav vsi4ko kakto kolegata kaza ima li golf v rali 6ampionata a samo fokusi citroeni peja evalata na francuzite za tova kade sa kolgfovete sirccto vi a nqma gi sme6ni ste hahaha
  • #39
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като е толкова хубава тази помпа-дюза, защо от ФВ се отказаха от нея след като всички останали вече бяха минали на комън-рейл? Истината е, че ФВ просто изостанаха при дизелите, но заблудените им фенове си мислеха, че помпа-дюза е по-добро. Като е по-добро, защо вече не го произвеждат??? Набързо последваха французите и италианците. Е, има и по-умни немски марки, като Мерцедес и БМВ. Мерцедес бяха от пионерите, а БМВ се сетиха мнооооооого по-рано.
  • #38
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kolega gledai i se 4udq ne ti li pisna da pi6e6 gluposti za 2.0 TDI kaji si nqmam takav i me e qd 4e kom6iqta ima i iskam da go opluem malko karo si tolkova razbira4 q kaji kakva e razlikata mejdu 2.0 pompa duza i noviq motor da te vidim i kakva e razlikara mejdu 1.9 i 2.0 tdi govori6 vse edno si gi karal nqkoi ti kazal abe misli mom4e s glavata ne s rakata. Az imam audi 2.0 tdi na jena mi i passat 6 koito e moi 2.0 tdi i e na 200 000 hil km a go karam du6mahski pa o6te ne e gramnal jalak si pi4
  • #37
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какво невежество! И Ескорт 1 и Фокус 1, както и Мондео 1 са Коли на годината! Дори Фокус е еднственият автомобил в света с награда Кола на годината и в Америка и в Европа. Как Голф бие като пътно поведение след като: Голф винаги има по-тясна следа и по-къса база от Ескорт/Фокус и Фокус има по-добро задно окачване. Ескорт/Фокус винаги масово са използвани за рали автомобили, докато Голф почти никога. Мазда не е във Форд Груп и въобще няма Форд Груп. Форд притежава само акции от Мазда.
  • #36
    2 rate up comment 10 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Za6to Fordowete na pazara za vtora ruka koli sa w PROCENTI po-ewtini ot VW.Wzemi si u4ebnik po ikonomika malko ot malko da si ima6 predstawa a ne da gowori6 naizust.A i ne moje6 da srawnqwa6 Mustang s Golf-prosto e sme6no.
  • #35
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Ford Mondeo ( преди 15 години )
    kolkoto da se ma4i6 i za pi6e6 vw sa golemi bokluci