IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

VW Passat B7
Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. 



От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. 



Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. 



Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. 



Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. 



След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. 



Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. 



При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. 



Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 8 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Ako 6te ne pompa-duza,a nz si kwo pak dwigatelq 6te izkara s godini powe4e ot na Ford!
  • #13
    5 rate up comment 7 rate down comment
    PASSAT W12 ( преди 15 години )
    Страхотен автомобилМного повече ми харесва като визия от актуалния в момента пасатБравоСупер е
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Груйо ( преди 15 години )
    "За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него" пак не сте си научили урока. Този двигател е винаги 4motion...
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много са с твоето мислене, затова преди 15 години си купуваха по-скъп Голф карбуратор с 4 скорости, вместо по-евтин Ескорт инжекция (втора употреба и двете). А в по-нови времена си вземаха по-скъп нов Голф с размери на Фиеста и помпа-дюза, вместо по-евтин Фокус с окачване от по-горния клас и комън-рейл. Въпрос на вкус - казало кучето и се облизало под опашката!
  • #10
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Фитипалди ( преди 15 години )
    Забравяш,че до април 2010 GM бяха първи по продажби в Европа и едва от април Фолк/виж само как звучи!/сваген груп дръпват едва забележимо напред.А едно "Мондео" е с класи над всеки "народен" "Пасат"!
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ОК. Само че мотора си е същия 2.0TDI-1968 куб. см., дори и да не е помпа дюза, а CR. Колко километра имаш навъртяни с помпа дюза мотора, за да си вадиш лаяняните заключения, или информацията ти е каквото си чул и видял някъде от някой.
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Haide,neka wseki,na koito ne mu hareswa dizaina na noviq Passat da dade predlojenie za towa kak spored nego trqbwa da izglejda kolata.TO SAMO S LAENE I BABA ZNAE!
  • #7
    5 rate up comment 9 rate down comment
    auto expert ( преди 15 години )
    Ммм,много си ***!Но ти си го знаеш.
  • #6
    12 rate up comment 9 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Ммм, колата е станала по-строга и по-консервативна, което мнооого ми допада. Стегната, подредена, без кич, без модерни линии, които ще са отживелица след 1-2 години (както винаги става, когато се говори за мода), само най-необходимото.И дано са изчистили всички "детски болести" от Пасат 6! *** 2.0TDI помпа-дюза вече го няма.
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    На мен също ми допада за разлика от предишните поколения и най-вече от последното. Промените в дизайна не са драстични, но знаете - "еволюция, а не революция".