IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Дизеловата версия на модела влезе в Книгата на Гинес с разход 2,9 л/100 км

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Хечбекът Volkswagen Golf, оборудван с дизелов двигател и 6-степенна механична скоростна кутия, подобри рекорд на Гинес за най-нисък разход на гориво. Той бе отличен в категорията „Най-икономичен нехибриден автомобил, преминал 48 щата на САЩ”.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
Зад океана моделът се предлага само с един дизел – 2,0-литров с мощност 150 к.с. С този агрегат VW Golf успя да премине 13 250 км за 16 дни, изразходвайки общо 384 л. гориво. Отчетеният среден разход бе 2,9 л/100 км, като общо за зареждане на автомобила неговите водачи са похарчили 294 долара.

Машината е била управлявана от журналиста Уейн Гердес, специалист по икономия на гориво и основател на сайта Clean MPG, на който той дава съвети на шофьорите за постигане на нисък разход. С него е пътувал инженерът Боб Уингър. Именно Гердес през 2013 г. постави предишния рекорд, като тогава преминава 48 щата с дизелов VW Passat при среден разход 3,0 л/100 км.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
В Книгата на Гинес има номинация за всички автомобили, в това число и хибридните, като в нея рекордьор е Honda Insight. През 2013 г. хибридният хечбек също премина през територията на 48 щата, като постигна разход от 3,16 л/100 км.

Само преди дни в Европа комби Honda Civic с 1,6-литров дизел премина 13 498 км. през територията на 24 държави от ЕС, като постигна среден разход от 2,82 л/100 км. Това постижение също бе записано в Книгата на рекордите Гинес.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #89
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Дядо Търпо ( преди 8 години )
    Не мога да разбера защо сравнявате дизелов Голф с Аурис Хибрид?!Сравнявайте дизелови с дизелови двигатели, бензинови с бензинови двигатели и така!Ама Ауриса имал и хибрид? Ами и Голфа има версия GTE! И какво от това - каква е ползата, каква е икономията?Това като сложат някакъв етикет ЕКО или БИО на дадена стока и айде 3 пъти по-висока цена!Простотии за шарани!
  • #88
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А ти отговори, къде Гоуфа с обем на мотора и близка мощност до Аурис хибрид е по-икономичен! Дори куция 1,6 тди не е по-икономичен. Нито по каталог, нито в spritmonitor. Отговори, къде! Май само в твоите фантазии!
  • #87
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Реалист ( преди 8 години )
    Пардон, исках да напиша отговори!Всеки може да сбърка, не ме съди, оризарче!
  • #86
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Реалист до Субарист ( преди 8 години )
    Субарист, отгори с доводи на въпроса, който ти зададох!В кое представителство на Тойота продават Тойота Аурис в най-високото й оборудване Sky за 28 хиляди лева?За Голфа не мисли дали е мъртвец, очевидно и Фолксваген и Тойота не страдат от липса на клиенти!
  • #85
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Субарист ( преди 8 години )
    Голфа е мъртвец,всяка японска кола ще го прескача
  • #84
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Направо ставаш смешен. Хибридния ковчег Аурис срещу 1,6 Голф. База за сравнение няма принципно. Само да спомена, че за 400кинта Голфа хвръква, разхода пада с още 0,1-0,2/100. Ауриса си е мъртвороденЕто ти нещо интересно,като се поровиш или прокараш мишката върху коментарите за Ауриса:примерно маг. разход от 8,7/100 нали при 150 гореше 5/100!!!аз го докарах над 10, явно съм карал по-бързо...друг го докарва на 6,2 при средна от 110км/ч Нещо много горят ми се струва, може би са нещо развале
  • #83
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до долния ( преди 8 години )
    Какво е това хибрит?Нещо като кибрит ли?
  • #82
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ***, нали ти казах, че Аурис Plug-in-Hybrid НЯМа! Така, че Аурис хибрит има среден разход 5,22/100. Освен това повечето Ауриси, които се движат в Европа и в частност в Германия са Комби. За това и разхода е малко завишен, но въпреки това пак е по-икономичен от анемичните Гоуфове 1,6 и 110 к.с.. Хем по-малък двигател, хем по-малко коне, хем по-калорично гориво ползва ВАГона и пак харчи повече.5,42 харчи гоуфу 105-110 магарета.Нали така беше! 5,42 срещу 5,22 за Аурис.Това е истината ***
  • #81
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Защото Голф 2.0 150кс е като Голф R сравнен с анемичния Аурис затова. Ако и гореше по малко, от тия хибриди и *** за зеле нямаше да става. Това колко са необразовани и неориентирани, няма да го коментирам, както каза и аз, просто факта си е факт. Голф 1.6 гори по малко от Аурис хибрид.Нали това те интересуваше,дизелов Голф, който гори по-малко от скапания хибрид.Хибрида отвъде,може да е голяма работа като разход,сравнена с бидоните там,но в Европа е едно голямо нищо.Затова и продажбите са никакв
  • #80
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аурис плъг ин хибрид НЯМА. Това, че някой кавали, като теб, неориентирани и необразовани са изтряскали подобна глупост не е вярна. Това как да е, знаем, че си неук и глупав. Доказваш го ежедневно. Поне, като спориш за нещо се интересувай предварително. Ама ти си чукча и не си читател, а писател. Само да те питам ***, защо селектираш Гоуфа на 105-110 к. с.? Аурис е 136к.с. Селектирай на близките до тези к. с. и селектирай мотор близък до 1.8.Всичко друго е манипулация от твоя страна!