Автомобилите изминаха дълъг път, откакто се появиха на бял свят в края на 19 век. Те вървят, спират и се управляват, както повечето хора биха се надявали. Стандартите са високи и е малко вероятно да си купите наистина ужасна нова кола. Времето и технологиите са направили така, че вниманието на клиента сега обикновено се фокусира върху дребните детайли.
Вместо да се притесняваме дали двигателят ще запали в студена сутрин, ние сме разочаровани от дребните неща - дисплей на таблото, който не е чувствителен на допир, гласово разпознаване, което се „събужда“ всеки път, когато споменете производителя на колата си, фалшиви вентилационни отвори и изпускателни накрайници, които поставят формата над функцията.
Всичко това доказва, че има някои големи пропуски, които могат да се появят в архитектурата на едно модерно превозно средство. Затова и екипът на изданието SlashGear посочи ужасните функции, с които никой не трябва да се сблъсква в нова кола.
5 ужасни функции... (ГАЛЕРИЯ):
Това не е само оплакване от съвременната технология, но е и истинска загриженост за безопасността - интериорът на автомобила не е място за сензорни контроли. Използването от Volkswagen на хаптични бутони на волана и таблото на неговия електрически ID.3 и на осмото поколение на Golf е може би най-яркият пример за технологичния провал. В резултат на това VW обеща да върне физическите бутони за бъдещи модели.
Големият пробем с тези бутони, които нямат каквато и да е тактилна обратна връзка, е че изискват човек да отвлече вниманието от голямото стъклено предно стъкло, показващо информация за това, което се случва пред колата.
Същото се отнася и за решението на Ferrari да премахне физическия червен бутон за стартиране на двигателя от най-новите волани. Докосването на чувствителен на допир панел, за да запалите най-добрите коли на само в Италия, но и по свят, просто не е това, което искат клиентите.