Проблемите с ангренажния ремък на 3-цилиндровия 1.2 PureTech на Stellantis са известни от известно време - гумената лента в маслената баня се влошава преждевременно, създавайки отпадъци, които запушват маслената помпа и по този начин компрометират живота на самия двигател. Stellantis реши проблема, като замени ремъка с верига на Puretech Gen 3, което към момента изглежда е решило проблема.
Има обаче и други двигатели със сериозни фабрични дефекти. Някои от тях бързо бяха решени от производителите, но други създаваха дълго време проблеми на собствениците на автомобили, оборудвани с тях. Именно за тези мотори ще стане дума сега.
Внимавайте за тези двигатели (ГАЛЕРИЯ):
При 2.2-литровите (150 и 175 к.с.) дизелови двигатели MZR-CD R2 на Mazda, произведени между 2008 и 2013, има проблем с разхлабване на веригата, особено при Mazda 6. За щастие, колата сама открива дефекта и го докладва навреме, като това може да бъде поправено преди да настъпят по-сериозни повреди по двигателя.


1