IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Внимавайте за тези двигатели с един и същ фабричен дефект

Редица мотори на популярни производители използват тази система и това се оказва проблем

Проблемите с ангренажния ремък на 3-цилиндровия 1.2 PureTech на Stellantis са известни от известно време - гумената лента в маслената баня се влошава преждевременно, създавайки отпадъци, които запушват маслената помпа и по този начин компрометират живота на самия двигател. Stellantis реши проблема, като замени ремъка с верига на Puretech Gen 3, което към момента изглежда е решило проблема.

Има обаче и други двигатели със сериозни фабрични дефекти. Някои от тях бързо бяха решени от производителите, но други създаваха дълго време проблеми на собствениците на автомобили, оборудвани с тях. Именно за тези мотори ще стане дума сега.


Внимавайте за тези двигатели (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Потърпевш ( преди 1 час )
    Опел са големи каръци, пуснаха 1.6cdti - добър двигател до момента когато верига почне да хлопа и го замениха с 1,5 със същия проблем. Моя е с 260 хил км и оня ден ми казаха да подготвя едни 1500 от новите пари, щото умниците сложили веригата от страната на скоростната кутия. Иначе всичко останало си работи на 100% и е доста икономичен дизел.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хм... ( преди 2 часа )
    Изненадан съм от един 1.3 Мултиджет на Фиат, който е навъртял вече 250 хил. км, при това на товарен автомобил. Да, обслужван навреме и сменена верига на 200 хил. км.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Високопроизводителните двигатели изискват поддръжка, в това число и масло. Хайде да не сравняваме 100-130 коня със 180-230 коня и двойни нютони. Става ли? Щото аз пък да ти кажа, не се виждат много H5Fки по магистралите. Знаеш сам защо.
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    Хубава класация. При Renault мотора, проблема се получава при намаляване на маслото поради повишена консумация, вследствие на евтино масло до 200К км, или на натрупване на отлагания след това. Ако се долива няма проблеми, но извън светата германска троица почти никой не се разхожда с туба масло в багажника, та затова има проблеми ;)))