Проблемите с ангренажния ремък на 3-цилиндровия 1.2 PureTech на Stellantis са известни от известно време - гумената лента в маслената баня се влошава преждевременно, създавайки отпадъци, които запушват маслената помпа и по този начин компрометират живота на самия двигател. Stellantis реши проблема, като замени ремъка с верига на Puretech Gen 3, което към момента изглежда е решило проблема.
Има обаче и други двигатели със сериозни фабрични дефекти. Някои от тях бързо бяха решени от производителите, но други създаваха дълго време проблеми на собствениците на автомобили, оборудвани с тях. Именно за тези мотори ще стане дума сега.
Внимавайте за тези двигатели (ГАЛЕРИЯ):
Между 2006 и 2012 германската група имаше много проблеми с 1.6-литровия турбо бензинов двигател N14, използван в няколко модела Mini (Cooper S R56 и JCW). Същият двигател беше монтиран и на няколко модела на Peugeot, Citroën и DS под името THP. Тези двигатели, произведени на различни места (във Великобритания тези на BMW, във Франция на PSA), често създават проблеми поради обтегачите на веригата, които могат да се счупят и сериозно повредят агрегата. Истинско бедствие, което е измъчвало няколко модела, като Mini R56, за съжаление известен с крехките си двигатели.


0