Проблемите с ангренажния ремък на 3-цилиндровия 1.2 PureTech на Stellantis са известни от известно време - гумената лента в маслената баня се влошава преждевременно, създавайки отпадъци, които запушват маслената помпа и по този начин компрометират живота на самия двигател. Stellantis реши проблема, като замени ремъка с верига на Puretech Gen 3, което към момента изглежда е решило проблема.
Има обаче и други двигатели със сериозни фабрични дефекти. Някои от тях бързо бяха решени от производителите, но други създаваха дълго време проблеми на собствениците на автомобили, оборудвани с тях. Именно за тези мотори ще стане дума сега.
Внимавайте за тези двигатели (ГАЛЕРИЯ):
Проблемите при бензиновия двигател 1.2 TCe/DIG-T H5F с мощност 100 или 130 к.с. се дължат на намаляване на нивото на маслото, което причинява превключване и чупене на веригата. Тези дефекти засягат автомобили, произведени от 2012 до 2019 от Renault и Nissan (но също и от Mercedes, който използва същия мотор на Citan).


1