IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Промяната в Европа – кой печели и кой губи

Новият лимит от 90%, и отварянето към електрически горива, биогорива и компактни автомобили, ще промени пазара

Предложението на Брюксел за омекотяване на изисквания за емисии превръща 2035 година вече не в стена, в която автомобилната индустрия рискува да се блъсне, а във филтър, през който ще могат да преминават и двигателите с вътрешно горене. То променя правилата на играта, като оставя пространство за електронни и биогорива, както и за плъг-ин хибриди. Промяната възнаграждава тези, които вярват в този тип автомобили, като същевременно поставя онези, които в миналото са залагали на електричество на всяка цена, в неизгодна позиция.

Въвеждането на новата категория за малки електрически автомобили (под 4.2 метра), която носи ползи за производителите с "супер кредити", позволяващи им да компенсират лимитите на емисии (всеки продаден електрически автомобил струва 1.3 кредита вместо 1), би трябвало да стимулира пазара да произвежда по-евтини и по-достъпни електромобили. Нека видим кой е по-добре в тази перспектива и кой е по-зле.


Промяната в Европа – кой печели и кой губи (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 3 часа )
    Германците както винаги правят бо коуци Нойе классе била платформа за двг и електрички.Тоест пордните бо клуцо с електеичевки двг отпред и един багажник. Това са коли от миналото за разлика от Тесла с двигатели на двата моста и два багажника
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    БАЙ Х@Й ! ! ( преди 5 часа )
    Тесльо Вресльо цитира нещо,без да посочва от коя статия във факти цитира.Мен си ме пропуснал в цитатите,защо така ***?
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Удряте дъното ( преди 5 часа )
    Защо стои първия коментар? Толерирате и подстрекавате троловете?
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Антиелектрик ( преди 7 часа )
    Много се засягам, когато други *** тролят моето тролене! Не е честно!
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол=идиот ( преди 7 часа )
    Точно както ще бъде постигната и крайната цел за следващите осем години - 20 милиона електромобила през 2028 година. Статистически е доказано с Екселските таблици.
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 7 часа )
    До 12. Не ни занимавай с глупости. Тук си говорим за сериозни неща. Разкарай се
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Визшите мериджейни ще продължават да прибират милиони, а обикновения човек ще се чуди как да събере 50 000 евро за свястна кола (новото клио го видях с табела 29900 в един шоурум
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 7 часа )
    Психотроле, мислиш ли,че не те различаваме когато пишеш безниково или троли6 с чужд Ник?
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Хаха ( преди 7 часа )
    Моя е голям, ще ви оправя и двамата,
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 7 часа )
    Не разбирам защо се вдига толкова шум за някакви политически решения, които са извън мандата на сегашния парламент. 2029 и 2034 ще има избори и нещата може да се променят. Това е политика и тя се променя