IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Промяната в Европа – кой печели и кой губи

Новият лимит от 90%, и отварянето към електрически горива, биогорива и компактни автомобили, ще промени пазара

Предложението на Брюксел за омекотяване на изисквания за емисии превръща 2035 година вече не в стена, в която автомобилната индустрия рискува да се блъсне, а във филтър, през който ще могат да преминават и двигателите с вътрешно горене. То променя правилата на играта, като оставя пространство за електронни и биогорива, както и за плъг-ин хибриди. Промяната възнаграждава тези, които вярват в този тип автомобили, като същевременно поставя онези, които в миналото са залагали на електричество на всяка цена, в неизгодна позиция.

Въвеждането на новата категория за малки електрически автомобили (под 4.2 метра), която носи ползи за производителите с "супер кредити", позволяващи им да компенсират лимитите на емисии (всеки продаден електрически автомобил струва 1.3 кредита вместо 1), би трябвало да стимулира пазара да произвежда по-евтини и по-достъпни електромобили. Нека видим кой е по-добре в тази перспектива и кой е по-зле.


Промяната в Европа – кой печели и кой губи (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 11 часа )
    Тук някой грижи ли се за хигиената в сайта или аз само трябва да се грижа за троловете от тролфермата? Или trol-фермата е сайта и се боря срещу създателите му
  • #1
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол=идиот ( преди 11 часа )
    Синтетичните горива и водорода са пълна глупост, бъдещето е в тока и Тесла.Точно както ще бъде постигната и крайната цел за следващите осем години - 20 милиона електромобила през 2028 година. Статистически е доказано.