IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 дизелови седана, които са по-успешни от бензиновите си аналози

Тези автомобили издържат на много сериозна експлоатация в продължение на години

Дизеловите автомобили до скоро бяха най-популярното нещо сред производителите и всеки се надпреварваше да направи най-хубавия агрегат. През този 15-20 годишен преход на разработка на дизеловите двигатели някои от тях са наистина много добри. Те издържат много повече на експлоатация в сравнение с бензиновите си аналози и дори понякога са и по-добри от тях. Представяме ви 10 такива модела.
  

10 дизелови седана, които са по-успешни от бензиновите си аналози (ГАЛЕРИЯ):

  

  

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Саше, Саше, мноооого си т........п бе , Саше! Изтри един коментар и какво? Голф-а стана седан ли? Не, няма и да стане , както и ти няма да поумнееш!
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    7-ми, обслужването на дизелов двигател , винаги е по-скъпо от колкото бензинов.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #1 ( преди 3 часа )
    Понеже при бензиновите аналози изброените от теб неща са без пари. Или нямат такива неща? Единственото по-различно нещо са адблу системите
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Хахах ( преди 9 часа )
    Мрънкачите карат гробници с газово или заспали азиатски пластмаси.
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Шофьор ( преди 11 часа )
    Най-здрав от новите след 2010 е ОМ651 на Мерцедес.
  • #3
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Алоууу редакцията ( преди 14 часа )
    Тези германски скрапове си ги рекламирайте, ремонтирайте и карайте вие!
  • #2
    3 rate up comment 21 rate down comment
    до долния ( преди 15 часа )
    Не купуването на дизели само показва че от тях не става нищо и прави такива статии безпредметни.
  • #1
    21 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 15 часа )
    Като говорите за дизел и по-нови БМВ-та говорете за цели на пиезо инжектори, за цени на смяна на биелни лагери, помпи, вериги и тн.... Десетина хиляди е да се ревизира мотора... Ако купен нов автомобила е друго.....Дано някои не се води при покупка от вашите статии.