IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW iX3 ще струва 130 000 лева в България

Цената е за версията xDrive50, която беше представена официално у нас

След като дебютира преди около месец електрическият кросоувър BMW iX пристигна и в България. Това е първият модел от семейството Neue Klasse, с което баварската марка отваря нова глава в своята историята.


BMW iX3


Кросоувърът се отличава с новия и свеж стил на BMW, като получава задвижване с два електромотора, най-новите технически разработки на концерна и усъвършенствана батерия, която осигурява пробег до 805 км без презареждане. BMW iX3 разполага с интелигентно задвижване на четирите колела, завиващи задни колела, адаптивно окачване и променливо управление.

Засега е известна цената на една от версиите на модела - iX3 xDrive50. Тя е 129 750 лв с ДДС, като срещу тази сума клиентът получава два електромотора със съвкупна мощност от 469 к.с., който позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и максимална скорост от 210 км/ч.

Кросоувърът има 800-волтова архитектура и усъвършенствана батерия с капацитет 108,7 кВт/ч. Пробегът на тази версия е между 680 до 805 км, като е възможно зареждане от 10 до 80 процента за 21 минути.


BMW IX3


Четири суперкомпютъра, наречени „супермозъци’’ контролират функциите на автомобила. Всеки от тях има своя собствена роля - компютърът Heart of Joy, например, отговаря за предаването, спирачките, възстановяването на енергия и т.н., други отговарят за медиите, електронните асистенти и т.н.

Списъкът на последните включва Highway Assistant, който ви позволява да шофирате кола със свободни ръце за дълго време. iX3 се нарича „софтуерно управляван автомобил’’, който ще бъде подобряван с актуализации по въздуха.

На по-късен етап ще се появи вариант с един електромотор, както и спортна версия М. Новото BMW iX3 ще се произвежда в завода в Дебрецен (Унгария).

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Sdf ( преди 1 месец )
    Нещо има грешка. това е стартовата цена, с един мотор и . . . Гол
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    значи 58 евракя ( преди 1 месец )
    на се 130 000 левуца или ще продават само премиум версията на мамуните
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Палахан ( преди 1 месец )
    И за какво мие по-горе даме спрат с един фалшиво позитивен даго конфискуват...Не в тая държавка и куче неми трябва даже.И 130 бона струваше къща даси направиш какви са тия цени за количка с батери хаха,ама така ще е преди пълния колапс на човешкага цивилизация първо всичко ще стане безбожно скъпо та една част от маймунките даси отидат и без война.И който успее даси го купи къде щеги карате тия 600 к.с с тия ограничения и забрани къде щему се радвате?И писти нямаме като в Германия да иде човек..
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тая цена е доста ниска за кола с тия параметри и особено БМВ - 2 електромотора и 109 kWh батерия. Което ме навежда на мисълта, не че БМВ са пуснали нещо изгодно, а че има грешка в посочените данни.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    IX3 ми харесва много особено в профил. Фен съм н БМВ, и то никога не е било за всеки джоб както и доста други коли. Ако намериш по-ергономична кола за по-малко пари действай. Лично за мен е важно като седна да ми е удобно а на след 100 км да се чудя как да се завъртя. Единствените коли които са ми пасвали са ми пасвали от раз са 5-та серия, Х5, е клас, А6, Камри и Ланд Крузер. Ергономия в Тесла няма, за задни седалки даже не говорим. Излезнах с болки в кръста след 20 мин в Модел 3
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До #11 ( преди 2 месеца )
    Не знам колко коли на БМВ си карал, но според мен са много добри точно в ергономията и усещането за каране на автомобил - добри седалки, директен волан, чудесно пътно поведение... а дори не съм им фен. И все пак винаги имам приятно усещане, като карам тяхна кола. Този екран наистина изглежда странно на снимката, но това не значи, че не е ергономичен. Все си мисля, че ще е разположен в доста по-удобна за водача позиция в сравнение със залепените за таблото праеоъгълници на Тесла. Но нека да видим
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    до 10 ( преди 2 месеца )
    Абе, смешшко, а това БМВ с един крив и един дълъг екран какво е? Нали точно това ми е мисълта: ако ще жертвам ергономията, поне да взема най-добрия и най-изгодния екран на колела. И това не е БМВто.
  • #10
    11 rate up comment 4 rate down comment
    до № 5 ( преди 2 месеца )
    То не е кола, а смартфон на колела.............
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    VAYK ( преди 2 месеца )
    Лайката има по- слаб пробег заради това, че има по- малка батерия! Иначе е къде по икономична! Общо взето JUNIPER--а, за 20К по малко от това нещо взимаш 618к.с. с такъв SOC и BMS, който БМВ и в бъдеще няма да разработят :)))))) Това за свързаността със старлинк, суперчарджърите и интеграцията на GROK, изобщо няма да го започвам като тема......
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    До #7 ( преди 2 месеца )
    Значително по-комфортен не означава комфортен. Не е кой знае какво подобрението. И продължава да е в олан с таблет.