IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW iX3 ще струва 130 000 лева в България

Цената е за версията xDrive50, която беше представена официално у нас

След като дебютира преди около месец електрическият кросоувър BMW iX пристигна и в България. Това е първият модел от семейството Neue Klasse, с което баварската марка отваря нова глава в своята историята.


BMW iX3


Кросоувърът се отличава с новия и свеж стил на BMW, като получава задвижване с два електромотора, най-новите технически разработки на концерна и усъвършенствана батерия, която осигурява пробег до 805 км без презареждане. BMW iX3 разполага с интелигентно задвижване на четирите колела, завиващи задни колела, адаптивно окачване и променливо управление.

Засега е известна цената на една от версиите на модела - iX3 xDrive50. Тя е 129 750 лв с ДДС, като срещу тази сума клиентът получава два електромотора със съвкупна мощност от 469 к.с., който позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и максимална скорост от 210 км/ч.

Кросоувърът има 800-волтова архитектура и усъвършенствана батерия с капацитет 108,7 кВт/ч. Пробегът на тази версия е между 680 до 805 км, като е възможно зареждане от 10 до 80 процента за 21 минути.


BMW IX3


Четири суперкомпютъра, наречени „супермозъци’’ контролират функциите на автомобила. Всеки от тях има своя собствена роля - компютърът Heart of Joy, например, отговаря за предаването, спирачките, възстановяването на енергия и т.н., други отговарят за медиите, електронните асистенти и т.н.

Списъкът на последните включва Highway Assistant, който ви позволява да шофирате кола със свободни ръце за дълго време. iX3 се нарича „софтуерно управляван автомобил’’, който ще бъде подобряван с актуализации по въздуха.

На по-късен етап ще се появи вариант с един електромотор, както и спортна версия М. Новото BMW iX3 ще се произвежда в завода в Дебрецен (Унгария).

0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 13 rate down comment
    до 5 ( преди 2 месеца )
    Разпространяваш стара информация. Фейслифтът е значително по-комфортен и по-тих. А БМВ-тата не са най-тихите коли. Винаги са изоставали от Мерцедес и Ауди. В момента Модел У е на нивото на БМВ по комфорт и шум.
  • #6
    13 rate up comment 6 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 2 месеца )
    Значи поне 150к лева за що-годе добре оборудван автомобил. Не виждам как ще се конглокират с Тесла, КИА, Хюндай... за китайците не говоря. Но явно немската тройка ще се кoнkypират помежду си.
  • #5
    11 rate up comment 17 rate down comment
    До #3 ( преди 2 месеца )
    И доказано некомфортна, ще ти размести всички прешлени. А вътре нямаш усещането, че караш кола - волан и вдин екран. Ако искам да играя на компютърни игри, има и по-евтини решения.
  • #4
    11 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Буквално няма нищо в този модел, което да ме кара да го купя. Не блести дори с едно нещо.
  • #3
    9 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Модел У си остава предпочитаният избор. По-добър външен вид, доста по-добра цена, съизмерим комфорт, по-голям багажник, МНОГО по-лек, доказано носки разходи по поддръжката, недостигната от никой ефективност, доказан и безкрайно здрав модел.
  • #2
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 2 месеца )
    Настръхвам от ужас като чуя за суперкомпютри в автомобил...
  • #1
    10 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Трагедия е като дизайн и визия и като технологии. Още не могат да бият параметрите на Тesla от 2012г.