IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru заменя турбото с турбинен двигател в хибридите си

Японският производител патентова технология от аерокосмическата индустрия

Японският производител Subaru реши да изненада автомобилната индустрия: компанията патентова система, при която хибридните автомобили ще използват не обичайния бутален двигател, а турбинен като генератор. Турбината трябва да зарежда батерията в режим на удължено пътуване (EREV), осигурявайки по-компактен и лек дизайн в сравнение с класическите двигатели.


Subaru


Subaru има опит в тази област - чрез авиационното подразделение компанията участва в производството на учебни самолети и хеликоптери, включително лицензирани версии на Apache и Bell. Сега инженерите искат да адаптират тези технологии за автомобили.

Турбината има смисъл в приложение за удължител на обхвата или поне в Subaru смята, че това. Двигателите имат по-високо съотношение мощност/тегло от буталните двигатели, а също така могат да бъдат и по-малки. Те са по-надеждни, по-ефективни и имат по-малко движещи се части. Дори емисиите могат да бъдат по-добри от бутален двигател като боксерките на Subaru, защото горенето е по-пълно.

Недостатъците и някои от причините, поради които турбинният автомобил Chrysler от 50-те години на миналия век се провали, включват огромно количество шум и сериозно нагряване на ауспуха. Освен това тези агрегати също така не са ефективни на празен ход и отнема много време, за да влязат в работен режим.


Subaru


В новия си патент инженерите на японската компанията предлагат алтернатора да се използва не само за зареждане на батерията, но и за бързо завъртане на турбината, намалявайки времето за стартиране и намалявайки шума.

Системата предвижда две батерии - основната високоволтова батерия и спомагателна 12-волтова, която ще може да стартира турбината дори когато основната батерия е изтощена. По този начин турбината ще се включва по-рядко, но ще зарежда батерията с по-голямо количество енергия в един цикъл.

Експертите вече сравняват идеята за Subaru с подхода на Mazda, където роторен двигател се използва като генератор за хибриди. Ако технологията достигне масово производство, пазарът може да получи напълно нов тип хибрид.


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Sombre ( преди 2 месеца )
    Само този който не е имал и карал Субару говори против марката. Това са коли където е помислено за малките детайли,и как ще се ремонтира в последствие затоти това не са коли еднодневнки аки някой иска такива да си къпува Мерцедес БМВ и там другите немски *** къде се правят в Китай
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Мдааам ( преди 2 месеца )
    Роби, ти си велик! Целият свят се кланя на "Made In Germany" от век и половина, но ти ги разкри - те от Бисмарк насам крадат от китайците!Роби, ти си роб на тъпотията, демек - на чалгата.
  • #17
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Robi ( преди 2 месеца )
    Тук някакъв тапир хвали немските кошници. *** всички немски табуретки са с азиатски части. А електричките на 100процента.Швабите са прости измамници и доносници. Ръцете им са наврени в задните части и нищо не могат да правят.
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Ако не ти харесват фактите които споделям, игнорирай ги. Не е нужно да обясняваш на всеки минувач Какво мислиш за него и кой е дебел кльощав, очилат нисък висок, немец българин или всичко там което мразиш. Нали ходеше при психиатър и по едно време правеше тренировки да си въздържаш гнева и езика зад зъбите? Това беше най-добрата ти инвестиция в живота. Инвестирай отново
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До рук. Аз само от днес мога да копирам 20-30 полезни мнения от които хората които имат три мозъчни клетки в главата научават някакви факти СВЪРЗАНИ С ТЕМАТА НА СТАТИЯТА и разбират гледната ми точка независимо дали я споделят. Ти можеш ли да дадеш пет полезни мнения които имат някаква връзка с статията, без да псуваш никой в тях?
  • #14
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Идва ли от джапония, се защитава на нож, без значение каква ***'ня е. Браво, тойотофилчета! Интелектът ви е неоспорим!
  • #13
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Антиелектриците-москофилчета-японофилчета-национални предателчета пак им се привиждат точки. Не, скъпи ми предателчета. Различни хора сме, а не като вашите множествени самоличности.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пацо ( преди 2 месеца )
    И като се прецака, ще правим ремонт на двигателя...
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    Басси кретеноидната точка!Хората го разпознават,без значение от какъв ник пише,по ограничените разсъждения,ограничената гледна точка и типичните епитети,а оня се радва на това!То бива тъпота и ограниченост,но да им се радваш и гордееш с тях вече е рекорд.Толкова си кух и ограничен,че ако отидеш на ТЕЛК ще ти изкарат 99% инвалидност!
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    "Дори емисиите могат да бъдат по-добри от бутален двигател като боксерките на Subaru" - за боксерките на кой служител на Субару става въпрос? :-)