IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

140 души на ден на улицата – германската автоиндустрия е в огромна криза

Местните компании са отговорни за загубата на близо половината работни места в страната

Германската автомобилна индустрия е загубила повече от 50 000 работни места, или около 7% от работната си сила, миналата година. Кризата е огромна, като това се доказва, че съкращенията в автомобилната промишленост са причина за почти половината от загубените работни места в германската индустрия като цяло.


производство


Последните данни на Федералната статистическа служба показват, че в края на юни в германската индустрия са били заети 5,42 милиона души, което е с 2,1% по-малко от преди година. Само за година 114 000 души са останали без работа, като специално в автомобилната промишленост техният брой е 51 000. Това означава, че само автомобилната индустрия е отговорна за загубата на 45% от работните места, загубени през последните дванадесет месеца в Германия. С други думи, близо 140 души губят работата си всеки ден в продължение на една година.

Още през юни Федералната статистическа служба посочи, че промишленото производство в Германия е спаднало до най-ниското ниво от пандемията от коронавирус. В тази перспектива, в сравнение със ситуацията през 2019 (преди пандемията), броят на работните места в германската промишленост вече е намалял с 245 000, тоест с 4,3%.

„Слабото развитие на промишленото производство през второто тримесечие може отчасти да отразява реакцията на ефекта от ускоряващото се търсене, свързано с обявените от САЩ повишения на митата“, обясниха от Федералното министерство на икономиката.

Както отбелязва Deutsche Welle, намаляването на поръчките в автомобилната индустрия и „слабата икономическа ситуация по отношение на големите поръчки“ се оказват решаващи.

Американските мита върху продуктите от ЕС, които на практика повишават цените на германските продукти в САЩ, предизвикаха рязък спад в износа в тази посока. Не е изненадващо, че САЩ и Европейският съюз в момента водят напреднали преговори за формализиране на търговския пакт. Според последния план има реален шанс за намаляване на митата върху европейските автомобили през следващите няколко седмици.

Освен това германската автомобилна индустрия страда от нарастваща конкуренция на най-големия автомобилен пазар в света - Китай. Нарастващият ценови натиск от страна на местните производители на електрически автомобили и кризата на китайския пазар на недвижими имоти накараха клиентите, които досега са избирали германски премиум автомобили, да се откажат от тях или да пренасочат интереса си към местни марки.


0 от 500
  • #49
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Германци ,правете скъпи умопомрачаващи коли.Китайците ще ви видят сметката.Кризата ще се задълбочи.
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Има така наречена ел. Магнитна радиация.
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Чакам да отговориш къде са ги измерили? Аз така и не разбрах, защото никъде не пишеше!
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Освен това лъжеш нагло, защото никъде не беше написано къде точно са мерили. Кажи къде? В краката? На нивото на сърцето? На нивото на главата? Под металният под на колата? Къде са правили измерването? Защото няколко сантиметра разлика правят в пъти разлики в магнитното поле. Пъти а не проценти. Също така бяха измерили стотици пъти по-малко от допустимото от световната здравна организация. Базираха се на остарял руски Стандарт за 24-часово облъчване, при измерени стойности само при ускорение.
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Последно? Пак за двигателя говориш. Вътре в двигателя. Там Теслите са много, защото движат автомобила, точно както са много и в слушалките. Но извън тях магнитното поле е минимално защото намалява с разстоянието. Както виждаш В статията бяха обяснили че става въпрос за хибрид, на който вероятно не са пуснали господино кабелите, щом при електромобилите излъчването е по-малко въпреки по-големите мощности.
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 3 месеца )
    Не, няма 1 тесла в слушалките, защото 1000 пъти съм ти писал, че говоря за ЕМП по тялото и в последната статия хората са ти писали, че са мерили на пасажерите ЕМП, но на теб каквото не ти изнася винаги го заклемейваш като руска пропаганда. Толкова си елементарен, че пак бълнуваш успоредни проводници в един асинхронен двигател, като неговия принцип на действие е подвижно електромагнитно поле. Нямам намерение пак да ти чета 200 поста бълвочи. Писал съм каквото трябва, точка.
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Има или няма 1,2 Тесла в слушалки? Да или не? Ти още от 2017 година говореше за радиация А аз те поправях, че това не е радиация. И точно това е тънкия момент - къде ги мериш тези тесли. Защото те са само около проводника и намаляват експоненциално с отдалечаването от него. Също така се неутрализират ако успоредно на този проводник има друг проводник по който токът тече в обратна посока, А обикновено кабелите вървят по чифтове точно така. Ама това са подробности за тебе нали?
  • #42
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 3 месеца )
    Ти и да ревеш файда няма, защото не правиш разлика от магнитен поток между бобината и магнита в тези слушалки и ЕМП до човешкото тяло. Аз само ти гледам сеира, защото ти първо му каза радиация, после сам започна да се пениш, че било електромагнитно излъчване, сега пак било радиация - изобщо сам може да си водиш диалог, както винаги. Хората са написали, че 150 микротесли са гранични нива на ЕМП, пък ти можеш да бълнуваш за слушалки, ЯМР и руска пропаганда като се появяват все повече статии за ЕМП
  • #41
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    До антиелектрика. Толкова ли е трудно да потърсиш информация вместо да се излагаш? Пишеш в google "headphones beyerdynamic T1 magnetic flux density" ... Четеш и ревеш! Как не ги е срам немците да произвеждат радиоактивни слушалки с такова огромно количество радиация, които според твоите представи ще ти взривят главата още като ги сложиш, а те обясняват как сега толкова удобни че не те товарят дори да слушаш с часове! Повече от една Тесла е, но да видим дали си способен да откриеш колко точно
  • #40
    2 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Разбира се че ще игнорирате че тези 50 000 човека можеше да се занимават с производство на електромобили, батерии, зарядни станции и всякакви технологии които ще се продават в бъдеще, както и да се обучават инженери за бъдещи технологии а не за ДВГ и въглища. Но всеки разговор за нови технологии е зеления нали? Трябва да гледаме към черната технология - сажди и пушеци придружени с тракане и киселинни дъждове, вместо към зелено слънчево производство, на което не можете да вземете комисиона?