IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кризата в индустрията уби 130-годишна компания

Германски производител на машини за производство на автомобили фалира

Кризата в европейската автомобилна индустрия се задълбочава, а прогнозите близките месеци рисуват все по-мрачна картина. В момента германската автомобилна индустрия изпитва най-големите проблеми - в продължение на много месеци тя е затрупана от вълна от нерентабилност и масови съкращения. Трудностите на сектора имат обратен ефект и върху компаниите от машиностроенето и доставчиците на компоненти.


Werkzeugbau Laichingen


Наскоро германската автомобилна индустрия загуби още един играч. Werkzeugbau Laichingen - компания с повече от 130-годишна традиция, е подала молба за фалит в Окръжния съд в Щутгарт. Временният синдик Мартин Муха подчерта, че намаляващият брой поръчки и по-строгите финансови условия в крайна сметка определят съдбата на компанията.

В базираната в Лайхинген компания, която е специализирана в производството на металообработващи машини за автомобилната индустрия, в момента работят около 100 души. Молбата за обявяване в несъстоятелност обаче не трябва да означава край на нейната дейност. Управителният съвет твърди, че това е стъпка към подреждане на финансите и шанс за ново отваряне. В момента синдикът разследва дали компанията може ефективно да продължи дейността си, като в същото време се водят разговори с изпълнители и потенциални инвеститори.

Както подчертават германските медии, фалитът на компанията от Лайхинген е не само местен проблем, но и сигнал за задълбочаващата се криза в Баден-Вюртемберг. Регионът е преживявал подобни сътресения и преди – преди няколко месеца заводът в Рустер беше затворен, а още преди това Allgaier Automotive обяви необходимостта от мащабно преструктуриране.


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Pl ( преди 2 месеца )
    ЗО години износ за източна Европа и пазара се насити от автомобили а раждаемост ниска няма млади шофьори от селата повечето хора живеят в градовете където няма място за паркиране и шофиране ако имаше висока раждаемост по селата щеше да има нужда от автомобили
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 месеца )
    Кажете цялата истина! Никаква криза няма. Просто ВеФау вече работят с Фанук и Кука, защото са в пъти по-прецизни и бързи от всички останали. Който има познания в областта, знае за какво говоря. Атлас Копко също са по-добри от всички немски производители.
  • #5
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Очевидно ( преди 2 месеца )
    санкциите работят
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Проблемът е че автомобилните президенти, за да си раздават бонуси обявяват силно завишени очаквания за следващата петилетка, с очакван ръст от 10 процента, на тази база поддоставчиците купуват оборудване, теглят заеми и т. н., после идва корона вируса, икономическа криза, неочаквани мита или китайците и всички реват на умряло
  • #3
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само да вметна, че автоиндустрията е една система "скачени съдове" и самите производители са в края на веригата. Има доставчици, под-доставчици и т.н. И когато някога нещо се счупи по тази верига, нещата могат да придобиат верижна реакция, ефекта от който е няколкостотин хиляди безработни...
  • #2
    19 rate up comment 25 rate down comment
    Това става с евронац ( преди 2 месеца )
    И тия ще воюват на Източния фронт, но с какво, като вече и лопати не могат да произвеждат!?
  • #1
    40 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами да пратят букет и кутя "Мерси" на Урсула и колегите зелени талибани да се почерпят послучай ... "победата".