IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Един от големите производители на части е пред фалит

Marelli ще подаде молба за защита от банкрут в САЩ, докато търси пари

Японски доставчик на автомобилни части и оборудване - Marelli, собственост на американската частна инвестиционна компания KKR, обмисля да подаде молба за защита от фалит в САЩ, съобщава информационна агенция Kyodo, позовавайки се на свои източници.


marelli


Marelli, който е ключов доставчик на автомобилни производители Nissan Motor Co. и Stellantis, проучва опцията по Глава 11 на американското законодателство, за да гарантира, че бизнес операциите му няма да бъдат спрени, дори ако преговорите му за преструктуриране с кредиторите се провалят.

„Marelli води преговори с кредитори за осигуряване на допълнителни заеми и възнамерява да работи както обикновено, докато тези преговори са в ход“, съобщиха от компанията, отказвайки да коментират твърденията за искане за защита от фалит.

В кая на май беше съобщено, че Marelli обмисля оферта за изкупуване от индийската Motherson Group, която би могла да изпрати индийския конкурент в топ 10 на класацията на международните доставчици. В Marelli са приели офертата, като предложението е изпратено за одобрение на кредиторите, които все още не са дали отговор.

Проблемите на производителя на части започнаха още пи пандемията с COVID-19, след което Marelli така и не успя да възстанови продажбите си. През последните месеци нещата се влошиха допълнително заради жестоката криза, в която изпадна основният клиент на компанията - Nissan.

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Как японски бе, не са ли италианци тия? Е сега и бхаратци ще станат, де имам пред вид изначално?
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 1 ( преди 6 месеца )
    Манйети Марели се чете.
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Значи според теб санкциите са виновни, а? А не любимите ти комунягги, единият от които спря да продава газ на спотовия пазар още преди войната, за да предизвика енергийна криза в Европа, за не я притисне да не го гони като престълник? А другият пусна, заради некадърност или друга причина, вирус, който затвори целия свят, а после изнасяше маски и други медицински принадлежности с години, което двигна цената на корабен контейнер от $2000 на $12 000? Но не, санкциите били виновни.
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Поредните схемаджий,като са на печалба си раздават бонуси и разширяват на производствения капацитет, за да не плащат данъци и яко заеми.
  • #4
    9 rate up comment 7 rate down comment
    до 3 ( преди 6 месеца )
    Как е, москофилче, слушаш ли московските си господари?
  • #3
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    2-ри, цените са резултат от много неща. Суровини, производствени разходи, печалба. Първите 2 се вдигнха много. А познай защо..жокер..мита, санкции...
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Да продължават да качват цените на автомобилите и да видим, колко още фалита ще има. От алчност губят преценка и посока на действие. Ако не започне спад на цените, по-високи печалби от оборот няма да има, но за сметка на това ще се увеличат фалитите
  • #1
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    На времето карах Москвича със свещи Магнет Марели.