IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Водещ производител на седалки обяви фалит

Recaro не успя да разреши финансовите си проблеми

Recaro - един от водещите световни производители на седалки за автомобили, се оказа в затруднено финансово състояние и обяви фалит. Управлението на компанията преминава под административно управление, а 215-те служители вероятно ще останат на улицата, съобщават медиите в Германия.


Recaro


Recaro отдавна предлага едни от най-добрите седалки за автомобили, което ги прави популярни за използване както при спортни коли, така и при луксозни модели. Компанията също така доставя кресла за отбори от моторните спортове и произвежда дори пейка за резервите на футболни отбори.

Въпреки успехите си през годините Recaro се оказа в много трудна ситуация, като в последно време финансовото състояние на компания се влоши сериозно. Служителите подкрепиха компанията в трудни времена, като се отказаха от част от заплатите си, но и това не даде резултат и се стигна до обявяване на фалит.

Лидерите на германския профсъюз на работниците в автомобилната индустрия IG Metall изразиха надежда, че ще бъдат взети всички възможни мерки за запазване на работни места и намиране на устойчиво решение. Те обаче отбелязват, че има малка надежда за спасяване на компанията.

Recaro е основана в началото на миналия век от Вилхелм Ройтер. Компанията първоначално се фокусира върху производството на каросерии за луксозни автомобили и тапицерия за седалки, но по-късно се насочва към производството на седалки, когато марки като Porsche започнаха да произвеждат свои собствени каросерии. През юни 2011 г. подразделението за седалки беше придобито от Johnson Controls - един от основните доставчици в автомобилната индустрия.

В следващите месеци ще стане ясно какво очаква Recaro. Новият мениджърски екип ще прегледа финансовите отчети, за да определи дали компанията може да бъде спасена. Служителите и ръководството се надяват, че може да се намери решение, което да запази работни места и да осигури устойчиво бъдеще за компанията.


0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Проблемът е системен за голяма част от индустрията :теглят кредит за да се задвижи производството на нов модел (на каквото и да е) като пред банките се обосновават с очаквани продажби, печалби... После сметките не излизат и са с двата крака.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ех, че ме нервите, та трябваше да питам Гугъл. Има и фирма Recaro Aircraft Seats. Не съм ровил кое Рекаро как е обвързано с другите Рекарота.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    2-ри, ако си летял с някой частен самолет може и да си видял техни седалки в него:))) Иначе много ясно е написано какво са произвеждали :"Recaro отдавна предлага едни от най-добрите седалки за автомобили, което ги прави популярни за използване както при спортни коли, така и при луксозни модели. Компанията също така доставя кресла за отбори от моторните спортове и произвежда дори пейка за резервите на футболни отбори."
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези не правят ли седалки и за самолети? Почти съм сигурен, че съм виждал името им на седалки в самолети.
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Жалко, много жалко. Явно не издържахана на (китайската) конглокенцията. Но стигне л се до такава ситуация, управлението на фирмата носи най-голяма вина. Не са били достатъчно гъвкави, далновидни и т.н спрямо промяната на пазара. Явно е че нямат капацитет да се пуснат в масовата продукция, но още по очевидно е, че само със спортните седалки не става, защото пазара им е доста малък