fallback

САЩ спасяват ДВГ със закон

Новите разпоредби премахват глобите за вредни емисии

Агенцията за опазване на околната среда (EPA) на САЩ се готви да отмени декларацията от 2009, според която й е дадено правомощието да регулира емисиите на парникови газове, съобщава New York Times. Освен това EPA възнамерява да докаже, че емисиите представляват по-малък риск за човешкото здраве, отколкото липсата на избор в енергийния и транспортния сектор.

По този начин САЩ ще направят не една, а цели две крачки назад по пътя към електрическите двигатели. Според информациите Националната агенция за пътна безопасност (NHTSA) е изпратила писмо до производителите на автомобили в САЩ, в което ги уведомява, че няма да бъдат глобявани за превишаване на стандартите за разход на гориво за превозни средства, произведени след 2022.

Отмяната на санкциите за превишаване на ограниченията за емисии на отработени газове ще бъде придружена и от премахване на решение на EPA от 2009, в което се установява връзка между емисиите на парникови газове – особено въглероден диоксид и метан, и проблемите с човешкото здраве. Агенцията ще отмени тези констатации, твърдейки, че емисиите не допринасят за глобалното затопляне или рисковете за здравето.

EPA ще обяви, че е превишила правомощията си, като е определила парниковите газове като заплаха за общественото благо и да посочи по-високите разходи за енергия и намаления избор на потребителите като по-реални заплахи за общественото здраве. Подобно решение е резултат от действията на на правителството на Тръмп за премахване на финансовите санкции, наложени на производители, нарушаващи стандартите за разход на гориво.

Според все още действащите разпоредби всеки производители, чийто автомобили имат среден разход за цялата гама от над 6,14 л/100 км трябва да платят глоба. Тя е 14 долара за всяко превозно средство, надвишаващо този показател. В резултат на това Stellantis трябваше да плати глоба от 190,7 милиона долара на NHTSA за автомобили, продадени в САЩ през 2019-2020. От друга страна, за превозни средства, продадени през 2016-2017 г., General Motors трябваше да плати такса от 128,2 милиона долара.

The New York Times твърди, че федералното правителство (включително EPA) планира да даде приоритет на избора на потребителите в бъдеще. Тези информации се потвърждават от премахването на субсидиите за електрически автомобили, благодарение на които купувачите на превозни средства с нулеви емисии, произведени в САЩ, получиха субсидия от 7500 щатски долара. Програмата ще спре да работи на 30 септември.

fallback
  • #20
    . ( преди 4 месеца )
    На инфантилен въпрос Какъв отговор очакваш? Те му говорят за бъдещето на автомобилната промишленост и обсъждане на технологиите които ще се наложат, а то те пита Какъв цвят *** носиш.
  • #19
    . ( преди 4 месеца )
    След като 7 години не успяхте да ми отговорите нито веднъж на въпроса През коя година ще бъде прекъснат 50% средногодишен ръст на Тесла, А чак през 2025 година отговорихте, че ще бъде прекъснат през 2024, което надминава пророчеството на Ванга за предсказване на бъдещето. Сега поне с един от 100-те антиелектрически Ника ще отговориш ли кога ще започнат да падат продажбите на електромобили? Или по навика ще ми отговориш, че ще е тази година?
  • #18
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    За това никой не те взема на сериозно, защото си инфантилен мишок.
  • #17
    . ( преди 4 месеца )
    А ти имаш ли 16 години за да караш поне тротинетка? Нали вече ти отговорих че съм безработен който спи под моста и дори ходя бос защото нямам пари за обувки. Завършил съм само втори клас и съм необразован а не съм велик инженер като вас. Затова не си измислям физични закони, А ти преписвам от Уикипедия, чат gtp и други източници, та затова не мога да се разбера с хора завършили университет по перпето мобиле, които не вярват на Нютон, а на Тойода. Отговорих ти.Устройва ли те хайде сега на темата!
  • #16
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Колкото ти отговори на въпроса имаш ли СУМПС и караш ли кола.
  • #15
    . ( преди 4 месеца )
    Хайде сега нов въпрос на който няма да отговорите, а после ще лъжете какво съм твърдял аз като ми извъртите думите на обратно. Въпросът - след като почти навсякъде спряха субсидиите, отмениха плановете за забраняване на ДВГ и хората вече имат свободен избор, най-накрая ще се сбъдне ли мечтата ви модата на електромобилите да отмине и света да се върне към ДВГ? Ще се сбъдне ли пророчеството на най-великия човек на света, че електромобилите никога никога никога няма да преминат 30% пазарен дял
  • #14
    . ( преди 4 месеца )
    За това През коя година ще спре 50% ръст на продажбите на Тесла антиелектриците не отговориха нито веднъж на 1000 пъти зададения въпрос. Днес твърдят че аз съм плоскоземеца, след като съм и ми задал въпроса земята плоска ли е, а те не са отговорили защото не знаят, А аз съм им отговарял, че земята не е плоска, ама те не са разбрали, защото са функционално неграмотни.
  • #13
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Само това ли успя да изходи мозъчето ти? Аз от почти 10 години не бях писал, така елементарните ти постове си ги насочи в друга посока. Вижда се накъде задуха вятърът, защото пазарът наказа всички, които искаха да се подмазват и да вземат субсидии. Това е реалността и за това между 30 и 40% от собствениците на миксери в САЩ и Германия искат да се връщат на ДВГ.
  • #12
    . ( преди 4 месеца )
    2025 - светът се промени ... няколко пъти от тогава. Световният ред се промени. Политиките се промениха. Технологиите се промениха. Всичко се промени. Някои неща се извъртяха на 180 градуса. Само антиелектриците продължават да пеят същата песен - модата на електромобилите отминава и света се връща към ДВГ. Никога никога никога електромобилите няма да преминат 30% пазарен дял, защото един човек така каза !
  • #11
    . ( преди 4 месеца )
    Антиелектриците: През 2019 - модата на електромобилите отмина, връщаме се към ДВГ. През 2020 - Тесла няма да продаде планираните 500 000 - статистически е невъзможно, ще продаде по-малко от 2019. През 2021 - 50% ръст е статистически невъзможен при толкова много продажби. Оттук нататък продажбите на Тесла само ще падат. Резултатът 87% ръст . 2022 - абсолютно невъзможно е да продадат над милион, няма толкова балъци. Щрак 1,3 милиона. 2023 - сега вече е краят! Най-продаван автомобил за годината.
fallback
Последни