fallback

САЩ спасяват ДВГ със закон

Новите разпоредби премахват глобите за вредни емисии

Агенцията за опазване на околната среда (EPA) на САЩ се готви да отмени декларацията от 2009, според която й е дадено правомощието да регулира емисиите на парникови газове, съобщава New York Times. Освен това EPA възнамерява да докаже, че емисиите представляват по-малък риск за човешкото здраве, отколкото липсата на избор в енергийния и транспортния сектор.

По този начин САЩ ще направят не една, а цели две крачки назад по пътя към електрическите двигатели. Според информациите Националната агенция за пътна безопасност (NHTSA) е изпратила писмо до производителите на автомобили в САЩ, в което ги уведомява, че няма да бъдат глобявани за превишаване на стандартите за разход на гориво за превозни средства, произведени след 2022.

Отмяната на санкциите за превишаване на ограниченията за емисии на отработени газове ще бъде придружена и от премахване на решение на EPA от 2009, в което се установява връзка между емисиите на парникови газове – особено въглероден диоксид и метан, и проблемите с човешкото здраве. Агенцията ще отмени тези констатации, твърдейки, че емисиите не допринасят за глобалното затопляне или рисковете за здравето.

EPA ще обяви, че е превишила правомощията си, като е определила парниковите газове като заплаха за общественото благо и да посочи по-високите разходи за енергия и намаления избор на потребителите като по-реални заплахи за общественото здраве. Подобно решение е резултат от действията на на правителството на Тръмп за премахване на финансовите санкции, наложени на производители, нарушаващи стандартите за разход на гориво.

Според все още действащите разпоредби всеки производители, чийто автомобили имат среден разход за цялата гама от над 6,14 л/100 км трябва да платят глоба. Тя е 14 долара за всяко превозно средство, надвишаващо този показател. В резултат на това Stellantis трябваше да плати глоба от 190,7 милиона долара на NHTSA за автомобили, продадени в САЩ през 2019-2020. От друга страна, за превозни средства, продадени през 2016-2017 г., General Motors трябваше да плати такса от 128,2 милиона долара.

The New York Times твърди, че федералното правителство (включително EPA) планира да даде приоритет на избора на потребителите в бъдеще. Тези информации се потвърждават от премахването на субсидиите за електрически автомобили, благодарение на които купувачите на превозни средства с нулеви емисии, произведени в САЩ, получиха субсидия от 7500 щатски долара. Програмата ще спре да работи на 30 септември.

fallback
  • #40
    . ( преди 4 месеца )
    Антиелектриците: През 2019 - модата на електромобилите отмина, връщаме се към ДВГ. През 2020 - Тесла няма да продаде планираните 500 000 - статистически е невъзможно, ще продаде по-малко от 2019. През 2021 - 50% ръст е статистически невъзможен при толкова много продажби. Оттук нататък продажбите на Тесла само ще падат. Резултатът 87% ръст . 2022 - абсолютно невъзможно е да продадат над милион, няма толкова балъци. Щрак 1,3 милиона. 2023 - сега вече е краят! Най-продаван автомобил за годината.
  • #39
    . ( преди 4 месеца )
    Нали си сигурен. Хайде кажи През коя година продажбите на електромобили ще започнат да намаляват? Тази година защото са спряни субсидиите почти навсякъде? Дори това да стане тази година, догодина ще наваксат и ще растат и без субсидии по напълно пазарен принцип. Хайде потвърди или отречи поне това което ти говоря за да си го копирам и да ти го напомня, както ти напомням това в следващото мнение.
  • #38
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Мани го тоя папагал. В статия за отмяна на закона за глоби на ДВГ в САЩ и спиране на субсидиите на миксерите, тръгнал да се плюнчи, че миналата година Тесла У била най-продавана и видите ли, нищо нямало да спре това. То заради спирането на субсидиите Мъск се скара с Тръмп и ще прави партия, само нашия функционалчо още вярва, че миксерите имат някакво бъдеще без субсидии и без забрани на ДВГ. Ама толкова му е багажчето като не е поддържал кола през жалкото си съществуване.
  • #37
    До 16 ( преди 4 месеца )
    Ама Митьо пак ли се изживява в ролята на някакъв месия от последна инстанция и изисква отговори като учител по история в 9ти клас? Питам, щото няма шанс да прочета някога отново негово мнение.
  • #36
    Гост ( преди 4 месеца )
    Визионера на мама! Колкото се сбъднаха Екселските таблици с прогнози за ръста от 50% на Тесла.Ха покажи си топките,кажи сбърках.Как ще си признаеш като си в осмия месец бременен.
  • #35
    Гост ( преди 4 месеца )
    Теслю чат бот митичен,ти кога ли си познавал нещо?Ръсиш предсказания които никога не се сбъдват,после ми се хвалиш че имал топки.Твоите топки са вътре в тялото и се опитваш вече 10 години да заченеш от свети Илон.
  • #34
    . ( преди 4 месеца )
    Както виждаш аз имам някаква визия А вие имате друга визия. Нормално е да ви питам за вашата. Например кога синтетичните горива и водорода взети заедно ще задминат пазарния дял на електромобилите? С известна доза сигурност мога да кажа никога, ама истинското никога, а не никога каквото значи във вашата реалност - след две-три години.
  • #33
    . ( преди 4 месеца )
    Еволюцията на омразата ви беше от антитесла, когато ме наричахте тесльо когато говоря за електромобили, после станах будчо, А сега наричате xiaomi Ксиаоми и станах Ксиаомчо. Омразата ви еволюира към всички електромобили, които заемат мястото на ДВГ и ще го изместят. Затова и въпросите ми еволюират - кой и кога ще измести ДВГ и кога ще е НИКОГА, никога никога, когато електромобилите преминат 30% пазарен дял. Никога през 2027 ли ще дойде, през 2030? Кога ще дойде НИКОГА?
  • #32
    . ( преди 4 месеца )
    Разбира се че въпросите ми еволюират заедно с еволюцията на глупостите ви. Първо беше че Тесла физически не може да построи заводи за 20 милиона автомобила годишно до 2030 година. Тогавашната ми теза беше че Тесла лесно ще построи заводите, АКО ИМА НА КОГО ДА ПРОДАДЕ ТОЛКОВА МНОГО АВТОМОБИЛИ. Тезата на антиелектриците беше че ще има години през които те са ще трябва да строи по 100 завода ГОДИШНО. После го обърнахте от заводи на продажби и започнах да ви питам за продажбите.
  • #31
    Хаха ( преди 4 месеца )
    Въпросът на *** чат бот еволюира.От кога ще намалеят продажбите на Тесла,в кога ще намалеят продажбите на електромобили.
fallback
Последни