fallback

САЩ спасяват ДВГ със закон

Новите разпоредби премахват глобите за вредни емисии

Агенцията за опазване на околната среда (EPA) на САЩ се готви да отмени декларацията от 2009, според която й е дадено правомощието да регулира емисиите на парникови газове, съобщава New York Times. Освен това EPA възнамерява да докаже, че емисиите представляват по-малък риск за човешкото здраве, отколкото липсата на избор в енергийния и транспортния сектор.

По този начин САЩ ще направят не една, а цели две крачки назад по пътя към електрическите двигатели. Според информациите Националната агенция за пътна безопасност (NHTSA) е изпратила писмо до производителите на автомобили в САЩ, в което ги уведомява, че няма да бъдат глобявани за превишаване на стандартите за разход на гориво за превозни средства, произведени след 2022.

Отмяната на санкциите за превишаване на ограниченията за емисии на отработени газове ще бъде придружена и от премахване на решение на EPA от 2009, в което се установява връзка между емисиите на парникови газове – особено въглероден диоксид и метан, и проблемите с човешкото здраве. Агенцията ще отмени тези констатации, твърдейки, че емисиите не допринасят за глобалното затопляне или рисковете за здравето.

EPA ще обяви, че е превишила правомощията си, като е определила парниковите газове като заплаха за общественото благо и да посочи по-високите разходи за енергия и намаления избор на потребителите като по-реални заплахи за общественото здраве. Подобно решение е резултат от действията на на правителството на Тръмп за премахване на финансовите санкции, наложени на производители, нарушаващи стандартите за разход на гориво.

Според все още действащите разпоредби всеки производители, чийто автомобили имат среден разход за цялата гама от над 6,14 л/100 км трябва да платят глоба. Тя е 14 долара за всяко превозно средство, надвишаващо този показател. В резултат на това Stellantis трябваше да плати глоба от 190,7 милиона долара на NHTSA за автомобили, продадени в САЩ през 2019-2020. От друга страна, за превозни средства, продадени през 2016-2017 г., General Motors трябваше да плати такса от 128,2 милиона долара.

The New York Times твърди, че федералното правителство (включително EPA) планира да даде приоритет на избора на потребителите в бъдеще. Тези информации се потвърждават от премахването на субсидиите за електрически автомобили, благодарение на които купувачите на превозни средства с нулеви емисии, произведени в САЩ, получиха субсидия от 7500 щатски долара. Програмата ще спре да работи на 30 септември.

fallback
  • #30
    . ( преди 4 месеца )
    Разбира се че ще избягаш както Ще бягаш и през следващите 10 години без да отговориш на въпроса кога ще намалеят продажбите на електромобили! Накрая ще ми омръзне да го задавам но през 2058 година, ако продажбите на автомобили въобще намалеят а с тях и продажбите на електромобили , ще се появят 100 антиелектрически нека от дупките си като тебе, където са се крили 10 години и ще започнат да обясняват как се познали, А аз греша. Скривайте в дупките и не се появявай повече
  • #29
    . ( преди 4 месеца )
    Но вие бягате от цифрите и фактите като дявол от тамян. Както и от всеки зададен въпрос защото това че имаш книжка , е по-маловажно от това дали имаш МНЕНИЕ по конкретна тема. Вие книжка имате, ама собствен мозък и мнение нямате, затова единственото което повтаряте като папагали е "ще слушате Акио Тойода, той вече го е измислил а ние трябва да повтаряме и да псуваме всички които не са съгласни с него, като отричаме всякакви факти и цифри"
  • #28
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Тотален клоун си като се опитваш да се самонавиваш, че има само един човек, който ти се подиграва на глупостта. Нито знам за какъв Тексас и Берлин си спорил,нито ме вълнува с пак си спорил, нито мисля да си губя повече времето с психично болен като теб.
  • #27
    . ( преди 4 месеца )
    Ето защо най-продавания автомобил НЕ е Тесла модел y В повечето класации, А В ДРУГИ Е НОМЕР ЕДНО:"Car Industry Analysis / Felipe Munoz твърдят, че RAV4 (комбиниран с Wildlander на китайския пазар) е продал 1
  • #26
    . ( преди 4 месеца )
    Е така де, щом статията е за САЩ, няма никакво значение за функционално неграмотния антиелектрик аз какво питам. Той отговаря за САЩ. Точно както под статия за Берлин, в продължения на 24 часа говорих за Тексас, давах клипове на които без да ги отваряш пише Тексас, което се чете още от картинката в мнението, няколко пъти казах че говоря за Тексас, за подигравка дадох и gps координати на texas, но през цялото време антиелектриците си мислеха че говоря за Берлин. Не знаят къде и кога се намират!
  • #25
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    И викаш другите били фунцуинално неграмотни, а ти една статия не може да прчетеш, че законът е за САЩ и за това ти давам данни за САЩ. Но както казах - ти си инфантил, който идея си няма от реалния живот.
  • #24
    . ( преди 4 месеца )
    Разбира се че имам понятие за какво говориш. Нищо ново под слънцето. В общи линии като 99% от случаите казваш поредната лъжа, за която математиката мисли по различен начин. По-подходящото заглавие което можеше да си измислиш на този Ник беше антиматематик или антифризик. Защото най-големият враг на всеки антиелектрик не са електромобилите, а фактите и цифрите. Колко са продажбите на този ford за който говориш и колко са били миналата година за да има 91% ръст?
  • #23
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Разбира се, че има отношение дали имаш книжка и кола поддържаш, за да се напъваш да обясняваш предимствата на миксерите. И поне прочети статията. И да, вече най-продавания автомобил е с ДВГ, F-150 с ръст 91%. Имаш ли идея сега за какво говоря изобщо?
  • #22
    . ( преди 4 месеца )
    Бонус въпрос. Тесла модел У ще стане ли отново най-продаваният автомобил в света през някоя година? Аз имам мнения по въпроса и смело го заявявам ДА. Ще стане. И то ще бъдат продадени толкова бройки че ще стане най-продаваният автомобил за годината за всички времена. Има ли някой антиелектрик с топки който да си сподели мнението по въпроса? Разбира се че няма. всички антиелектрици сте едни и същи - мразите физиката и математиката и всякакви науки и НИКОГА НИКОГА НИКОГА нямате собствено мнение.
  • #21
    . ( преди 4 месеца )
    Хайде да ми обясниш това на колко години съм, каква кола карам, имам ли книжка, кога ще си купя електромобил какво виждам от терасата като излезна от панелката на осмия етаж и други инфантилни въпроси от личен характер на човек живееш в България, какво общо има с бъдещето на автомобилната промишленост? Смяташ ли че каквото и да отговоря ще има някакво значение за технологиите които ще завладеят автомобилния пазар в бъдеще? Защо през 2025 повтаряш какво съм казал през 2018 като папагал?
fallback
Последни