Dacia се подготвя за експанзия и в нови сегменти в Европа след успешния дебют на Bigster, своя първи модел в С-сегмента, намекна новият вицепрезидент на марката по продажбите Франк Марот. На 22 юли той представи предварително данните за първото полугодие пред избрани световни медии, сред които и Automedia.bg. За шестте месеца от януари до юни Dacia е продала 356,084 нови автомобила, което е напълно в тон с поставената цел от 700,000 продажби за годината, подчерта Марот, бивш шеф на Toyota Europe, който дойде на мястото на преминалия в Hyundai Ксавие Мартине. "Уверени сме, че ще успеем да надхвърлим числото 700,000", твърди Марот.
10 факта за продажбите на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
Наистина има китайски марки, като MG например, чиято стратегия е сходна с тази на Dacia. Но днешната ситуация не е нещо ново, смята Марот. Преди 25 години японските марки навлизаха масово в Европа, и всички смятаха, че това ще е тежък удар за европейските производители. Но европейските производители се адаптираха и излязоха по-силни от този процес. Преди 10-15 години същото се повтори с корейците. Уверен съм, че и идването на китайците ще ни подтикне да се адаптираме и да станем по-силни, смята Франк Марот.


0