Dacia се подготвя за експанзия и в нови сегменти в Европа след успешния дебют на Bigster, своя първи модел в С-сегмента, намекна новият вицепрезидент на марката по продажбите Франк Марот. На 22 юли той представи предварително данните за първото полугодие пред избрани световни медии, сред които и Automedia.bg. За шестте месеца от януари до юни Dacia е продала 356,084 нови автомобила, което е напълно в тон с поставената цел от 700,000 продажби за годината, подчерта Марот, бивш шеф на Toyota Europe, който дойде на мястото на преминалия в Hyundai Ксавие Мартине. "Уверени сме, че ще успеем да надхвърлим числото 700,000", твърди Марот.
10 факта за продажбите на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
Успехът на Bigster ни показа, че можем да намираме нови клиенти, отговори Марот на въпроса дали Dacia ще продължи да разширява присъствието си и в нови сегменти. Имаме ценовите предимства, за да го направим. Резултатите на Bigster определено ни дават свободата да мислим в тази посока, твърши шефът по продажбите.


0