Мнозина са убедени, че няма по-добър автоматик от класическата хидромеханична трансмисия. Как обаче стоят нещата по отношение на надеждността? Може ли да разчитате на хидротрансформаторите в дългосрочен план? Отговорът е: зависи. Ето пет такива автоматика с по шест степени, които при адекватна поддръжка е почти изключено да ви създадат проблеми.
6-степенни надеждни автоматични трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2001-2018
Монтира се на: Alfa Romeo 159, Brera, Spider; Cadillac BLS, SRX; Chevrolet Cruze; Citroën C4, C4 Picasso, C5, C6, Jumpy, DS4, DS5; Fiat Croma; Lancia Delta; Opel Astra, Cascada, Insignia, Signum, Vectra, Zafira, Meriva; Peugeot 307, 308, 407, 508, 607, Expert, 3008, 5008; Renault Espace, Vel Satis; Saab 9-3, 9-5; Toyota ProAce; Volvo C30, S40, S60, S80, V50, V70, XC60, XC70, XC90
Тази японска автоматична скоростна кутия е една от най-разпространените в света. Монтира се във Volvo, Ford, Peugeot, Citroën, Renault, Mazda и дори Alfa Romeo. Срещана е и в автомобили на GM, включително Opel, някои Saab и Cadillac, където трансмисиите са имат собствен индекс AF40-6. Разработена от Aisin, TF-80SC е класическа хидромеханика, проектирана за въртящ момент до 450 Нм.


3