IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тази скоростна кутия има 15 предавки и няма съединител

Horse Powertrain започна производството на автоматичната трансмисия за Renault Rafale

Колко предавки може да има автоматична скоростна кутия? До 15, според Horse Powertrain - британска компания, собственост на Renault и Geely Group. Тя обяви, че е започнала производството на DB49 - трансмисия, която ще бъде монтирана на новия plug-in хибрид Renault Rafale.


Renault Rafale скоростна кутия


Сред основните характеристики на скоростната кутия е пълната липса на съединител, който е заменен от чифт електрически мотори, отговорни както за движението на автомобила, така и за управлението на зъбните съединители.

Според производителя, новата трансмисия, която ще се поставя на plug-in хибрида Renault Rafale, е първата, проектирана самостоятелно от Horse Powertrain и може да се прилага за електрически превозни средства, хибридни превозни средства или превозни средства с ДВГ.


Renault Rafale скоростна кутия


Самата трансмисия DB49, както стана ясно, е без съединител. Благодарение на различните скоростни кутии и двата електрически мотора, монтирани вътре, тя позволява генерирането на до 15 комбинации от различни предавателни числа - следователно 15 предавки, и е в състояние да управлява максимален въртящ момент от 470 Нм. Общото тегло е 99 кг.

Новата скоростна кутия се управлява чрез новата Power Electronics Box (PEB), която е интегрирана в електронен блок, произведен в завода в Авейро в Испания. Той включва хардуер и софтуер, оптимизирани за значително намаляване на използването на заряд на батерията и по този начин увеличаване на електрическия пробег.


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Какво казал ? ( преди 2 месеца )
    Мечо Пух: - Колкото повече, толкова повече! Дано само от толкова имане да не боли главата после. И хубаво че са го направили инженерите, ама каква е файдата от тая сложнотия не разбрах?
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Охотник ( преди 2 месеца )
    Всичко звучи добре. Докато не стигнем до надеждността и цената. А щом има фреснко и английски участие, качеството приключва. Имахте 25 години свобода, но реализирахте само нискокачествени ***. Сега китайците ви смазват систематично.
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 2 месеца )
    стоя далеч от сложни технологии...
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 месеца )
    100 килограмов сандък, който издържа до 470 н/м!? Благодаря!
  • #6
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Честито на печеливши ( преди 2 месеца )
    Щом нещо е на ток, надеждността му е 0!Който може да мисли, му е ясно защо!
  • #5
    23 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "до 15 комбинации от различни предавателни числа" - това ми звучи като велосипедните скорости: 18 комбинации, но реално ползваш 9.
  • #4
    18 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Не си ли свикнал да четеш с разбиране? Тук се тренира такова четене. Има ежедневни тренировки за разбиране на текст с липсващи, объркани или грешно изписани думи. В случая този който е писал статията не прави особена разлика между съединител и предавка, защото все пак е само писател на който силната му страна са прилагателните, а не техниката!
  • #3
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Наистина революционна кутия. Това което не казват в статията е че е по-евтина от всички други кутии на пазара и с почти никаква поддръжка поради използването на електромотор като съединител. Технологии от Ф1, откъдето великият титан на мисълта ДеМео се кани да ги изкара. "Гениално" Уотсън.
  • #2
    26 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Няма съединител, а вместо това при превключването се разчита на електродвигатели които да синхронизират оборотите на зъбните колела които ще се зацепват. Тези електродвигатели се управляват от електроника и софтуер. Тоест един зацапан датчик или бъг в софтуера и кутията не може да превключи и или изронва зъбите. Добре звучи от гледна точка на печалби от сервизна дейност. Грижат се за печалбите!
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Леле уж максимума беше 10, аз съм с 8 скорости и според мен колата в града сменя предавки 5-6 пъти на километър не че се усеща кой знае колко. 15 ми звучи странно много, и уж няма съединител а пък има 15 зъбни съединитела.