Класическите хидро-механични автоматични трансмисии са сложни агрегати. Сред тях има много проблемни, изискващи редовни и скъпи ремонти. Има и обаче автоматични трансмисии, които се нуждаят най-много от редовна смяна на маслото. Представяме ви някои от най-надеждните 5-степенни автоматични трансмисии в историята.
Пет от най-надеждните 5-степенни "автомата" (ГАЛЕРИЯ):
ZF 5HP19
Основното нещо е да се знаят слабите места. Например, след 200 000 км блокировката на хидротрансформатора често се износва, което води до замърсяване на маслото. Това от своя страна намалява ресурса на соленоидите, предимно на основния регулатор на налягането. Сред другите нюанси са повреда на сензора за положение на селектора, гумените, тези на полуоската и уплътненията на помпата, губят своята плътност с течение на времето.
Основното нещо е да се знаят слабите места. Например, след 200 000 км блокировката на хидротрансформатора често се износва, което води до замърсяване на маслото. Това от своя страна намалява ресурса на соленоидите, предимно на основния регулатор на налягането. Сред другите нюанси са повреда на сензора за положение на селектора, гумените, тези на полуоската и уплътненията на помпата, губят своята плътност с течение на времето.


5