Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Mercury Comet
Comet трябваше да бъде новият базов модел в линията Edsel, но набързо беше прехвърлен на подразделението на Lincoln-Mercury, което продаваше автомобили през първите няколко години без никаква принадлежност към марката - очевидно те също се страхуваха да не разрушат имиджа си с наследството на неуспешна марка. Безименната Comet е произведена през 1960 и 1961, а след това леко обновена кола е представена през 1962 като Mercury Comet.
Comet трябваше да бъде новият базов модел в линията Edsel, но набързо беше прехвърлен на подразделението на Lincoln-Mercury, което продаваше автомобили през първите няколко години без никаква принадлежност към марката - очевидно те също се страхуваха да не разрушат имиджа си с наследството на неуспешна марка. Безименната Comet е произведена през 1960 и 1961, а след това леко обновена кола е представена през 1962 като Mercury Comet.


0