Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
ЗАЗ-965
Съветската автомобилна индустрия също помни истории за прехвърляне на проекти в други заводи, но в СССР това най-често се дължи на недостиг на някои компоненти и части за сглобяване на определен обект или поради високо натоварване на конвейера. Проектът за малък автомобил, по който институтът НАМИ работи съвместно с московския завод МЗМА, където се произвежда „Москвич“, е трябвало да остане в столицата.
Съветската автомобилна индустрия също помни истории за прехвърляне на проекти в други заводи, но в СССР това най-често се дължи на недостиг на някои компоненти и части за сглобяване на определен обект или поради високо натоварване на конвейера. Проектът за малък автомобил, по който институтът НАМИ работи съвместно с московския завод МЗМА, където се произвежда „Москвич“, е трябвало да остане в столицата.


0