Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Mercury Comet
През втората половина на 50-те години Ford иска да добави нова марка към гамата си от дъщерни марки, която да заеме ниша между „народните“ автомобили Ford и по-скъпите модели Mercury. Тя се превръща в скандалната марка Edsel, която просъществува само три години и донесе огромни загуби на компанията-майка. Марката нанесе сериозен удар върху репутацията на компанията, така че те се опитаха да премахнат напълно следите й от новите автомобили.
През втората половина на 50-те години Ford иска да добави нова марка към гамата си от дъщерни марки, която да заеме ниша между „народните“ автомобили Ford и по-скъпите модели Mercury. Тя се превръща в скандалната марка Edsel, която просъществува само три години и донесе огромни загуби на компанията-майка. Марката нанесе сериозен удар върху репутацията на компанията, така че те се опитаха да премахнат напълно следите й от новите автомобили.


0