fallback

Най-бързо зареждащите се електромобили

Тези ЕV пълнят батериите си, докато изпиете чаша кафе

Електромобилите вече не изискват дълго чакане зарядните станции, за да попълнят батериите си. Благодарение на развитието на технологиите за бързо зареждане някои модели могат да добавят стотици километри буквално в рамките на 10-20 минути. Ето кои са лидерите в тази категория.

Най-бързо зареждащите се електромобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #47
    До 45 ( преди 4 дни )
    Дори тогава, при два пъти по-малка мощност продажбите ще са два пъти по-малко и няма да се печели по 100 000 годишно на всеки 10 стотинки надценка, а само по 50 000. Тоест при 60 стотинки надценка, ако продават на левче, печалбата ще е "само" 300 хиляди годишно при инвестиция 83 000 лв. Ще обясниш ли защо смяташ това за малка печалба за която не си заслужава инвестициите?
  • #46
    До 45 ( преди 4 дни )
    Лъжеш!
  • #45
    До 44 ( преди 4 дни )
    ***.ко, зарядната за която говоря е 180кв. За цената че не била левче оди се пери. Двамата съседи зареждат на толкова когато им трябва и псиват като невидели. В сметките ти не влиза това че не много хира ще зареждат щото цената е дебела.
  • #44
    До Младен ( преди 4 дни )
    Пък и приятелят те е излъгал. Бързите зарядни струват повече. Сумата е в евро.
  • #43
    До Младен ( преди 4 дни )
    А сега да се върнем от приятелските разговори на бира към реалността.. всеки 10 стотинки надценка върху съвестта на тока, носят по 100 000 лв печалба годишно. Не е лошо за инвестиция от 83 000 лв, не мислиш ли? Коя друга инвестиция ти дава над 100% годишна възвръщаемост? Сега разбираш ли защо в България е изградена най-добрата зарядна инфраструктура, въпреки че натоварването е около 10- 20%? Това си е машина за печатане на пари, А в България бюрокрацията се преодолява по-лесно.
  • #42
    До Младен ( преди 4 дни )
    Осъзнаваш ли, че при 350kW зареждане, тази зарядна станция ще прави 350 лв оборот на час? За 8 часа на денонощие 2800 лв. /2800kWh. Над 1 милион киловатчаса на година, който по-левче ще са над милион лв оборот, повече от половината от които - печалба. И това е само при 33% заетост. По магистралите повече.
  • #41
    До Младен ( преди 4 дни )
    Сигурен съм че и ти като седнеш на бира Ще обясниш на своите приятели тези лъжи в които си ПОВЯРВАЛ и в момента разпространяваш "по приятелски" . Ти лично виждал ли си на живо зарядна станция за над левче на киловатчас? Защото такива съществуват само в приятелските разговори на бира.
  • #40
    VAYK ( преди 4 дни )
    не всяка весрсия Тайкан зарежда с тази скорост! май са от ГТС нагоре, разбирай от 130К нататък! На всичко отгоре зарядните с тази мощност са са рядкост, това е по-скоро ПР трик за клиентите, които плащат за нещо което е неизползваемо:)))
  • #39
    младен ( преди 4 дни )
    Онзи ден на по бира един приятел ми обясни колко струва да си купиш, инсталираш и сертифицираш бърза зарядна която фирмата му продава - 70к лв зарядната, 11к лв монтажа и 1к евро сертификацията от шнайдер. Тогава ми светна защо на бързо зарядно цената на кв.ч е левче и на горе. Колко ще дойдат да заредят на тази цена дето е като да си заредиш бензин или дизел??? Тая работа с електричките е само за в града и да си зареждаш в гаража. Всичко останало са просто добри пожелания.
  • #38
    анонимен ( преди 5 дни )
    Пак се правят, че китайските автомобили не съществуват!
fallback
Последни