fallback

Най-бързо зареждащите се електромобили

Тези ЕV пълнят батериите си, докато изпиете чаша кафе

Електромобилите вече не изискват дълго чакане зарядните станции, за да попълнят батериите си. Благодарение на развитието на технологиите за бързо зареждане някои модели могат да добавят стотици километри буквално в рамките на 10-20 минути. Ето кои са лидерите в тази категория.

Най-бързо зареждащите се електромобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #27
    анонимен ( преди 1 седмица )
    25, ако си извадил 70к Евро (базово), надали 200лв за гориво са ти проблем. А за сравнението с нощно зареждабне... няма какво дори да коментирам
  • #26
    До Димов ( преди 1 седмица )
    "Колко квтч си продал в мрежата? Човек без работа,само се мориш да тракаш по клавиатурата" още един въпрос на избор, като се замисля. Дали да тракаш по клавиатурата 5 минути за мнение или да го издиктуваш за 15 секунди, докато вършиш нещо друго и слагаш само препинателните знаци от клавиатурата. Дали да инвестираш по-малко от един процент от парите които така или иначе стоят "под дюшека" който да ти изкарват 4000 kwh за 1000 лв, за да не работиш да ги изкарваш, а да си СВОБОДЕН да пишеш.
  • #25
    До 23 ( преди 1 седмица )
    Вярно е! 800 километра се зареждат за 5 минути на бензиностанцията и един ден работа за да изкараш тези 200 лв. 800 електрически километра се зареждат за една нощ сън и няколко минути работа да изкараш 20 лв. Въпрос на избор!
  • #24
    До Димов ( преди 1 седмица )
    Засега съм произвел само около 12 000 киловат часа, които съм ползвал директно. Ако имах батерии, щяха да ползвам допълнителни около 5 000. Но при цените преди 4-5 години, нямаше да са си платили дори разликата в цената. Тогава съхранението струваше около 30-40 стотинки за киловатчас. Дори в момента при 10 стотинки Не си заслужава при 15 стотинки нощна. Така и не разбра, че не може да забогатееш от пестене. Обедняваш от харчене!
  • #23
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Значи докато и5 зареди за 160км, дизеловия му аналог ще зареди за едни 800км...
  • #22
    Димов ( преди 1 седмица )
    Ти колко ток си произвел досега?Колко си съхранил в батерии?Колко квтч си продал в мрежата? Човек без работа,само се мориш да тракаш по клавиатурата.По твоята идея,да вземем всички да спрем да работим и да си сложим по 10 дка фотоволтаични панели.
  • #21
    До 20 ( преди 1 седмица )
    Много резонен въпрос. От 2017 са най-бързо зареждащите се автомобили. Чак след това audi и porsche се зареждаха с по-голяма мощност, но по-малко километри на час, защото не са толкова икономични. Много логичен въпрос задаваш, кой е платил "изследването", за да липсват както Тесла която в момента е с посредствено зареждане спрямо китайците. И къде са китайците в класацията? Дадох практически примери. Мога да дам и още.
  • #20
    Hvaliprats ( преди 1 седмица )
    А къде са теслите? Нали според мантрите на форумния тесльофрен бяха поне 10 години пред останалите? А пък един Приус зарежда 700 км за 5 мин и в Китай има същите емисии като електромобил.
  • #19
    До Димов ( преди 1 седмица )
    Това му е хубавото на тока. Можеш да го произвеждаш от слънце вятър вода въглища газ водород слама и дори от изпражнения. По-стар тролски обичай припомняш мои идеи от преди 10-15 години, когато фотоволтаиците бяха 10 пъти по-скъпи, батериите бяха 20 пъти по-скъпи, а газта за микротурбината струваше 10 пъти по-евтино от днес. Днес микротурбините все още са работещо решение, но не заради рентабилността като преди, А за осигуряване на сигурност . Скъпо но сигурно.
  • #18
    Димов ( преди 1 седмица )
    Велики идеи има нашият приятел, грандиозни бих казал.Аз не мога да събера във входа по 5 лева за чистачка,той ме убеждава да сме вложели пари във фотоволтаици и батерии.Заряза старата идея за микроТЕЦ в мазето,друга грандиозна идея.
fallback
Последни