fallback

Най-бързо зареждащите се електромобили

Тези ЕV пълнят батериите си, докато изпиете чаша кафе

Електромобилите вече не изискват дълго чакане зарядните станции, за да попълнят батериите си. Благодарение на развитието на технологиите за бързо зареждане някои модели могат да добавят стотици километри буквално в рамките на 10-20 минути. Ето кои са лидерите в тази категория.

Най-бързо зареждащите се електромобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    До 6 ( преди 1 седмица )
    Борба с троловете . Известната мъдрост учи да се ИЗБЯГВА ДАВАНЕТО ХРАНА НА ТРОЛОВЕТЕ и да се устоява на изкушението да им се отговаря. ОТГОВАРЯНЕТО на троловете НЕИЗБЕЖНО ВОДИ ДО ОТКЛОНЯВАНЕ от темата на дискусията, изважда от равновесие наблюдателите и осигурява търсеното от троловете внимание. ТРОЛЪТ, КОЙТО Е ИГНОРИРАН, може доброволно да напусне Интернет-форума или дискусията... bg.m.wikipedia.org/wiki/Интернет_трол
  • #6
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Не вървят продажбите на електрически автомобили и ни заливат с реклама.
  • #5
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 седмица )
    И както сами виждате и можете да се убедите собственоръчно с оцицките си - почти нема по-качествена ГЕРМАН. електрическа барачка под 100 хилки в ЕВРО; с много малки изключения, ама като сложиш някои необходими еХтри и ги доближаваш и тия...
  • #4
    анонимен ( преди 1 седмица )
    През април китайският гигант за батерии CATL представи своята батерия Shenxing Plus, която според него може да осигури 600 километра пробег след 10 минути зареждане.
  • #3
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 седмица )
    GENESiS GV70: той представлява по-достъпен вариант, отколкото някои конглокенти, без компромиси в комфорта, лЮкса, надеждността, здравината и уютната возия, както и втехнологиите. Просто, това е машина - без koHkypeHция в своята си ниша / сектор! И да му мислят и да сметат правилно скъпарските ГЕРМАН. барачки, че нещо ноубади не ги ще да ги купува, само и 1ствено тук - от заблЮдените местни германофили и будали.
  • #2
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Производството на батерии в Китай е с 10 години пред своите западни съперници, каза Анди Палмър, бивш изпълнителен директор на Aston Martin и Nissan, който често е наричан Кръстникът на електромобилите , каза пред Business Insider. Те изградиха цяла инфраструктура около батерии, която е почти невъзможна за копиране.
  • #1
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Статията която сте пуснали за автоматичен превод е писана преди повече от година. Информацията вече не е актуална.
fallback
Последни