IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-голямата партия в ЕС призова за отмяна на забраната на ДВГ

ЕНП поиска промяна на политиките за намаляване на вредните емисии

Дясноцентристката Европейска народна партия (ЕНП) започва кампания за отслабване на основните политики на ЕС за намаляване на емисиите на CO2 от автомобилите, съобщава агенция Reuters, като са позова на документ, който предстои да бъде публикуван.


автомобили


Исканията на най-голямата политическа група в ЕС се присъединяват към нарастващия натиск върху властите в Брюксел от страна на автомобилните производители и националните правителства, които се опитват да помогнат на изпитващия огромни затруднения автомобилен сектор в Европа.

В документа на ЕНП се казва, че забраната на ЕС от 2035 г. за продажба на нови автомобили с емисии на CO2 „трябва да бъде отменена“, за да се гарантира, че продажбите на автомобили с двигател с вътрешно горене, които работят с биогорива и други алтернативни горива, могат да продължат и след тази дата.

Законът също трябва да бъде променен така, че да подкрепи plug-in хибридните автомобили, които използват електрическа батерия и двигател с вътрешно горене, се казва в проекта. ЕНП настоява още през следващата година Брюксел да преразгледа политиката си, за да направи тези промени.

Автомобилният сектор в Европа се сблъсква с огромни проблеми, като започва да съкращава работни места и да закрива цели заводи. Причината е намаляване на търсенето, китайската конкуренция и слабите продажби на електрически автомобили. Кризата засяга не само производителите на автомобили, но и доставчиците на оборудване и резервни части.

Самата ЕНП има значително политическо влияние в ръководството на ЕС. Това е най-голямата група както в Европейския парламент, така и в новата Европейска комисия - където мнозинството от 27-те членове на Комисията, включително президентът Урсула фон дер Лайен, произлизат от групата.

Проектодокументът на ЕНП също така казва, че производителите на автомобили също трябва да бъдат защитени от въздействието на по-строгите ограничения на CO2 за автомобили, които влизат в сила през следващата година. Някои производители на автомобили предупредиха, че не могат да изпълнят тези лимити и се подготвят за евентуални милиарди евро глоби.

Досега Брюксел се съпротивлява на всички призиви за отслабване на мерките. Ръководителят на ЕС по въпросите на климата Уопке Хоекстра през септември каза, че правилата за климата осигуряват предвидима инвестиционна среда и много компании са информирали ЕС, че са на път да постигнат целите.
Оттогава проблемите на сектора се засилиха, като Volkswagen обяви планове да затвори фабрики в Германия, а производителите на автомобили сега се подготвят за потенциална вълна от мита при бъдещия президент на САЩ Доналд Тръмп.


0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 час )
    Тротинетка, разбира се че ТЕЦ-овете произвеждат по-евтин ток от ВЕИ - Китай последнте години построи много повече мощности на въглища отколкото на ВЕИ.
  • #24
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 час )
    До 24: За момента никой не може да прави електромобили с печалба. Тесла е борасов балон, обиращ парите на пишман инвеститорите си, а китайците са дълбоко държавно субсидирани.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    СМОГ ( преди 1 час )
    След генерал де Гол, който каза на aмepиканците дайте ми златото, вземете си хартийките, политици НЯМА. Това са шепа назначени пудели, обслужващи началниците си, които не могат да правят ел. коли и губят много, много пари. Да залагаш на гърнета и изгорели газове в 21 век, значи си си изключил мозъка.
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 час )
    До 21 - абе на колко години си? ТЕЦ МИ2 - 275,98 лв./MWh - почти половината са парникови квоти
  • #21
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 час )
    Ще им дойде акъла на зелянасалите,по добре късно отколкото никога.Като затварят заводите в Европа,откъде ще събират данъци и кой ще изхранва безработните,Теслю митичен.При тези цени на електроенергията и газа,ако затвориш производството губиш по малко.
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 18 ( преди 1 час )
    Говори с цифри? Колко е себестойността на киловатчас за производство на енергия от въглища? Само разходите за въглища и раздутите щатове с още по-раздути заплати? Без ДДС и без такси за въглеродни квоти. Кажи цената за да продължим разговора? Ако не знаеш цена значи всичките ти приказки са на сляпа ВЯРА, предразсъдъци и опорни точки на хора които харесваш. Залагам на всичко това в комбинация и се обзалагам, че няма да кажеш цена, дори приблизителна. Даже не те интересува, нали? ВЯРВАШ СИ СЛЯПО!
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    ... и отново се обръщам към ***! системата ви е откровено идиотска! как очаквате да "избера" картинка на нещо си, като снимката е една, просто разделена на квадранти и трябва да щракам 10 пъти докато най-накрая глупавата ви верификация изкара всъщност отделни картини! За къв дявол въобще е тая глупава "капча"?! Ние не сме роботи - вие сте....
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 час )
    До 17 - субсидирането на ТЕЦ и цената на тока също са заради зелени политики.
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    Глупости! Не одобрявам нито едно от тези! Само ще направя забележка, че ТЕЦ в момента се субсидира заради рекета, който му налагат да плаща за емисии - маха се таксата за въглеродни емисии и се спира цялото субсидиране и каквото сабя покаже! Щото рязко ще откриете, че солара с батериите е по-скъп от кюмура...
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 2 часа )
    До 15: субсидирането винаги води след себе си изкривяване на реалностите на пазара. Ел има някакво място, но нито може, нито трябва да бъде единствената опция на пазара, защото употребата на автомобилите е различна и различните видове покриват различните нужди... Партията каза винаги е било върховна глупост и това насилствено налагане не е по-различно