IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-ценни автомобилни компании

Лидерът в класацията слага в джоба си всички останали

Съвременната автомобилна индустрия е изправена пред безпрецедентни предизвикателства: недостиг на микрочипове, растящи цени на суровините и геополитическа нестабилност. Компаниите в галерията по-долу демонстрират способността си да се адаптират, като инвестират в иновации и диверсификация.

Тяхната капитализация не само отразява силата на пазара, но показва устойчивост в условията на глобални кризи. Тези автомобилни производители се превръщат в еталон за цялата индустрия, показвайки как трябва да се балансира между икономическите предизвикателства и технологичното развитие.


10-те най-ценни автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До тинтири ( преди 4 часа )
    Зелената сделка е балон. Tesla e балон. Електромобилите Като цяло са балон. Производството на батерии е балон. Фотоволтаиците и те са балон. За тебе има ли нещо което да не е балон и да не го чакаш да се спука? Какво е бъдещето според тебе? Опиши какво мечтаеш да завещаеш на децата си? Котел на въглища, аналогов автомобил, лоени свещи? Комини от които излизат пушеци с които се гордееш? Автомобилен ауспух от който излизат букет от отрови? Как си представяш бъдещето като цяло?
  • #6
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 5 часа )
    До Мъск: 1во говориш за отделни бизнес единици Space X няма нищо общо с Тесла. 2ро - тия 7 завода са нищо. Реалните активи на Тесла трудно може да ги оцениш на 10 милиарда камо ли на трилион. Тойота има 67 завода, само 1 от които е по-голям от 7те "на Мъск", да не говорим, че Тойота оперира на 170 пазара, чичо ти Мъск на 70. Както са казали и колегите един голям балон надуван от поведението на Мъск.
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    МЪСК ( преди 6 часа )
    7 гигазавода за коли, камиони (Tesla Semi), батерии (18650, 21700, 4680), DC станции (Supercharger V3 на 250 кВт, V4 на 500 кВт, Megacharger на 1.2 мегавата), пикапи (Cybertruck), акумулаторни централи (MegaPack), системи за домашно съхранение на ток (Tesla PowerWall), ракети-носител (Falcon 9, Falcon Heavy, StarShip), соларни панели (Tesla Solar), сателити и персонални системи за сателитна връзка (StarLink), роботи (Optimus), хардуер (Tesla Dojo), безпилотни таксита (Cybercab) и ванове (Robovan
  • #4
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 часа )
    3-ти- абсолютно съгласен. Акциите на Тесла зависят от "изцепките" на Илон, а не от финасови резулати. А фирмата е далеч от автомобилна компания. Освен борсов балон е и прсото една борса за квота на емисии.
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 7 часа )
    До 1: Именно. Тесла са борсов балон, не автомобилна компанния.
  • #2
    4 rate up comment 3 rate down comment
    raiders ( преди 7 часа )
    Шапки долу, 2003г., прави коли масово и иновативно от 2009-2010... браво! Сега остава и да си купим по една.
  • #1
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Акционерът ( преди 7 часа )
    Добре, че са борсовите играчи, че Тесла да бъде с такава капитализация. Бай Тръмп сериозно подпомогна вдигането на акциите преди няколко седмици. Бог дал, Бог взел.