IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов играч сваля наполовина цената за зареждане на електромобил в България

Еlectrocharge обещава 38 стотинки за киловатчас в мрежата си, която ще достигне 500 станции

Нов играч в сектора на зарядните станции за електромобили обещава да свали наполовина цената за зареждане. "Електрохолд ИПС", дъщерна компания на електроразпределителното дружество "Електрохолд", официално даде старт на мрежата си от станции, които започват работа при цена от 0.38 лева за киловатчас енергия. За сравнение при двата основни играча в този сектор в момента цените са значително по-високи: 0.69 лева за Fines Charging (на отделни станции - 0.79 лева) и 0.90 лева за Eldrive. В съседна Гърция Incharge взема по 0.40 евро за бавните си станции (22 кВт) и 0.52 евро за бързите (60 кВт).
  
  
Electrocharge, EVlink Schneider, зарядна станция
За момента Electrocharge ползва зарядни станции EVLink Pro Evo, производство на Schneider Electric
 
   
Услугата за зареждане на "Електрохолд" се нарича Electrocharge и засега има станции в 17 града, включително София, Варна и Плевен. Плановете са броят на станциите бързо да достигне 500. Клиентите могат сами да препоръчат подходящи локации за нови станции и компанията ще се съобразява с интереса, когато определя къде да изгражда нова инфраструктура.

„Чрез мрежата от зарядни станции ще предоставим достъп до екологично чиста енергия в непосредствена близост до хората. Вярваме, че така ще допринесем за по-добро качество на живот за всички“, казва Милен Христов, управител на Електрохолд ИПС. Ползването на Electrocharge става чрез едноименното приложение, като компаниято обещава да предложи и разнообразни пакети и абонаментни планове според индивидуалните нужди на клиентите си.
  
   

 

0 от 500
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 26 - Не всичи са шефчета, че да имат паркинг пред офиса със зарадно.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 27 - БАШ! Иначе как ще стане, като индустиралония ток се очаква обранто на 84 стотинки, че може и да мине левче? Аз знам как, ще е по-евтино! Ще горя внесена на черно нафта без акциз, за да правя по-евтин ток :)
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    само че ( преди 6 месеца )
    има и малка уловка- трябва да се внимава. в момента, когато автомобилът се зареди, веднага тръгва такса престой от 0.18лв на минута!? няма как да го разбереш, без да те ухапят- никъде не са го обявили. нещастници. поне да има 15 минути гратисен период, след зареждане. но те не!- дърпат незабавно от дебитната/кредитната карта. не знам другаде, но в София е така. и сега какво-да стоим в колите докато се зареждат ли?!
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    VM ( преди 6 месеца )
    Аз зареждам на паркинкга зад офиса. Пробег - 430 км, 65kw, 0,25 лв на кw.
  • #25
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Благодаря братле! ( преди 6 месеца )
    Значи, за да я напълня догоре ще дръпна от мрежата толкова, колкото е капацитета на батерията! ......???? Пак си мисля за автономността и то през двата сезона-Зима и Лято! При дълго каране, ще се зарежда на всеки 200-250 км. максимум! Значи ....електричка... само за градско! При това задръстване, което става.....направо се обезсмисля една инвестиция за 70к! За България май това е истината....другото е суета и гъзария!
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 23 ( преди 6 месеца )
    Еми братле да кажем една Опел мока 50киловатчаса да заредиш на станция 60 стотинки ще ти е 30 лв с нея ще изминеш средно 320 километра. Значи сметни 100 километра ще са ти към 10 лв което не е много добре. Ако е заредиш на 38 стотинки ще ти е 19 лв. Което ще ти е по 6 лв на 100 километра някъде.
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До всички разбирачи! ( преди 6 месеца )
    Пичаги, чета ви "компетентните" мнения, но никой от вас до този момент, нито някой скапан журналаутист не е написал следното:При 50 киловатова батерия от 0 до 100 % се зарежда за: Х киловата енергия по Х лева = Y лева! Искам някой да отговори, а не да слушам лакърдии! Ето един стар дръгел гори 8/100 дизел х 2,40=19,20 лева!!! Е искам да знам колко струва зареждането на една скапана електричка? Айде да видя сега отговори иначе тука само си дрънкате врели некипели!
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пенсионер ( преди 6 месеца )
    Колегата от офиса (в Шанхай)си купи Тесла на лизинг миналата година щот е на същата цена като в УСА. На въпроса къде я зарежда вечер и колко му струва отговорът беше: до блока на з. станция на цена като за ел енергията за апартамента т.е. 5 уса цента дневна/ нощна или 8.5ст за киловат.Не знам кой е луд в БГ оня дето плаща високите сметки на енергото или оня дето си е купил електро кар?
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    както писах преди няколко дни в съседство се строи сграда питам за гараж и трифазен ток ко речи същото е положението със зарядните в резово и всички селца и паланки в милата ни майковина всичко което е встрани от трафика не се надявайте да има втора октомврийска революция и както пееше васко кръпката комунизма си отива така че чичко ленин с електрификация плюс съветска власт си остава миналото хилядолетие
  • #20
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 18 ( преди 6 месеца )
    Към момента 69 стотинки не е скъпа цена и е нещо средно между интересите на шофьорите и интересите на тези които изграждат зарядните станции. Според собственика на финес, зарядните инстанции са натоварени само с 10% от възможностите. Когато има повече електромобили и ги натоварят на 20%, спокойно могат да намалят надценката двойно, като си запазят печалбите. Тоест колкото повече стават електромобилите, толкова по-ниска ще е цената за зареждане