IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов играч сваля наполовина цената за зареждане на електромобил в България

Еlectrocharge обещава 38 стотинки за киловатчас в мрежата си, която ще достигне 500 станции

Нов играч в сектора на зарядните станции за електромобили обещава да свали наполовина цената за зареждане. "Електрохолд ИПС", дъщерна компания на електроразпределителното дружество "Електрохолд", официално даде старт на мрежата си от станции, които започват работа при цена от 0.38 лева за киловатчас енергия. За сравнение при двата основни играча в този сектор в момента цените са значително по-високи: 0.69 лева за Fines Charging (на отделни станции - 0.79 лева) и 0.90 лева за Eldrive. В съседна Гърция Incharge взема по 0.40 евро за бавните си станции (22 кВт) и 0.52 евро за бързите (60 кВт).
  
  
Electrocharge, EVlink Schneider, зарядна станция
За момента Electrocharge ползва зарядни станции EVLink Pro Evo, производство на Schneider Electric
 
   
Услугата за зареждане на "Електрохолд" се нарича Electrocharge и засега има станции в 17 града, включително София, Варна и Плевен. Плановете са броят на станциите бързо да достигне 500. Клиентите могат сами да препоръчат подходящи локации за нови станции и компанията ще се съобразява с интереса, когато определя къде да изгражда нова инфраструктура.

„Чрез мрежата от зарядни станции ще предоставим достъп до екологично чиста енергия в непосредствена близост до хората. Вярваме, че така ще допринесем за по-добро качество на живот за всички“, казва Милен Христов, управител на Електрохолд ИПС. Ползването на Electrocharge става чрез едноименното приложение, като компаниято обещава да предложи и разнообразни пакети и абонаментни планове според индивидуалните нужди на клиентите си.
  
   

 

0 от 500
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    СМОГ ( преди 1 седмица )
    #15 в момента се занимава с бракуваните немски параходи с кюнци и избушени гърнета кой и защо ги пуска да минават ГТП без катализатор И дпф, след като частици черен въглерод се откриват вече дори в плацентата на родилките. Нафталиновите кадежи и димляци не се отличават от действието на бойните газове и са необходими спешни мерки по елиминирането им.
  • #15
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Гигачаджър е задача направо за главният проглокор, фирма врътка битов ток с огромни печалби но в шибанистан всичко е възможно!
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 1 седмица )
    Ето точно такива проблеми решава еврохолд, чийто бизнес е производство, съхранение, продажба и разпределения на електрическа енергия. Колкото повече зарядни, толкова повече върви основния бизнес.
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 9 ( преди 1 седмица )
    Също така ще е много по-полезно да има бавна зарядна станция на всеки паркинг където паркират голям брой служители, докато са на работа. Така автомобила ще може да се зарежда от сутринта до обеднат почивка или от обедната почивка до края на работния ден. Няма да се налага да слизаш да местиш автомобила, когато се зареди, ако станцията е бърза и го зарежда за няколко минути. По този начин една такава зарядна станция ще може да обслужва 10 електромобила на ден зареждащи за цяла седмица пробег.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    До 7 ( преди 1 седмица )
    Да, ако имаш късмета, да живееш в къща с гараж. Малко ми е трудно, да я зареждам от 4-тия етаж. В чужбина дори го збараниха - да провесиш жица, особено от външната страна на блока. В Задния не дават, да си вкараш колата, пркингът е отпред. Общината сложи 4 зарядни ... на 70 ел. коли. Засега на работа, ама и там се плаща, макар и по евтино. През ваканциите, спасението е на мола! Приятелката все иска "да зарежда колата". Така че, има и "неизвънредни" ситуации.
  • #11
    1 rate up comment 9 rate down comment
    До 9 ( преди 1 седмица )
    При гигачарджър играта е друга. Там обикновено се използва партида за битови потребители. Щом могат да си позволят да предлагат 38 стотинки, вероятно ще предлагат такава цена както на бързи така и на бавни зарядни, защото както казах, на бързите зарядни печелят парите много по-бързо и на практика по-бързо се връщат инвестицията. Самия факт, че говорят за избиране на адрес от страна на клиентите, подсказва че вероятно става въпрос за бавни зарядни на личния адрес, което е чудесна новина.
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 седмица )
    Само преди два-три часа написа колко е скъпо зареждането И аз ти отговорих че една по една всичките ти опорки отпаднаха през годините. Сега и тази падна и ще продължават да падат още. Омръзна ми да повтарям, че зарядната станция при тези цени на зареждане е буквално машина за печатане на пари, стига да има кой да зарежда на нея. Колкото повече е мощността толкова по-бързо "печати парите". Опашките на зарядните за електромобили които пророкуваш ще са по редки и по-малки от тези на бензиностанциит
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Въпроса е каква скорост ще предлагат. Защото и сега Гигачарджър се въртят около 50ст на АС станциите.
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 седмица )
    Доста мрежи стартираха с безплатно зареждане за първите си няколко месеца, например последно Electrip. Киа преди това, EV Point на повечето си локации също бяха безплатни.
  • #7
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Зарядните станции се ползват само при извънредни ситуации и при дълги междуградски пътувания. Иначе всички си зареждат вкъщи на бавното зарядно на нощна тарифа по потребителски цени. Това е по добре и за батерията да се зарежда бавно.